Uudistimme Remonttitalo.com-sivuston, mutta miksi?
Mielenkiintoinen lähtökohta. Uutta verkkokysyntää ei tarvita. Aktiivisia tiedotustarpeita ei ole. Miksi siis uudistaa sivusto?
Uusi puuinnovaatio: Tulostie tiedotti
Suomalaisella innovaatiolla mentiin taas uutiskynnysten yli, iloksemme Yleä myöten. Sepa Oy puisessa meluseinässä on kiinnostavaa mm. se, kuinka yritys aikoo valloittaa Ruotsin markkinat, vaikka ruotsalaiset ratkaisut ovat halvempia?
Wiisteeltä ja Stora Ensolta hieno innovaatio – Tulostie tiedotti medialle
Tamperelainen Wiiste ja metsäjätti Stora Enso kehittivät maailman ensimmäisen puun IoT-kosteusmittarin, jolla voidaan varmistaa, että puurakennuksessa on terveellistä asua.
Siltarakentamisen uusi innovaatio ylitti uutiskynnykset
Huomaatko kuvassa uuden suomalaisen innovaation, joka myytiin jo Ruotsiinkin? Se säästää siltarakentamisessa runsaasti työtä, noin 20% puuta ja parantaa turvallisuutta. Terävöitimme uutiskärjet ja tiedotimme Sepan innovaatiosta medioille. Uutiskynnykset ylitettiin taas laajasti.
Kotimainen kasvojentunnistus nostettiin mediaan
Suomalainen kasvonjentunnistussovellus menestyy kilpailussa. Kalajoelta lähtöisin oleva CaraCom Goup on yksi harvoista varteenotettavista alan kehittäjistä Pohjoismaista. Tulostie tukee yhtiötä viestinnässä ja mediajulkisuuden hankinnassa. Nyt tiedotettiin kehitysaskeesta, joka herätti myös Ylen noteeraamaan tiedotteemme.
Tukea uuden palveluidean tuotteistamiseen
Otimme vuonna 2017 käyttöön Aalto-yliopiston ja silloisen Tampereen teknillisen korkeakoulun LEAPS-projektin tuloksena syntyneitä menetelmiä, sillä niiden avulla saadaan todellisilta asiakkailta ja henkilöstöltä tehokkaasti priorisoitu palaute heti tuotteistuksen alussa. Näin tuotteesta tulee sellainen, jonka kohderyhmät todella tarvitsevat.
WordPress-verkkosivut: kriittinen pagespeed voidaan korjata
Nopeutimme autoliike Autolähteen WP-verkkosivuja 400% (kuvassa mobiilisivujen nopeus). Noin suuri parannus ei onnistu vain palvelinta vaihtamalla, mutta WordPressin tekninen uudistus auttaa. Se on useimmiten hyvin järkevän hintainen työ ja tuo lisää myyntiä viimeistään, kun elämä normalisoituu.
Tiedotuspalvelu ja käännöspalvelu päivystävät
Laajensimme palveluaikoja asiakkaidemme lisääntyneiden tiedotustarpeiden takia.
Nopeutettu tuki koskee seuraavia palveluja:
- tekstituotanto, sisältötuki, tiedotusjakelut
- kielenkäännökset
Palvelunumerot ->
Sisällöntuottaja-case: näin “vallattiin” Googlen TOP 1–10
Googlen ykkössivun TOP 1-10 -sijat siirtyivät taannoin kokonaan asiakkaamme Lehtovuori Oy:n haltuun parilla avainsanalla. Tulos syntyi mediatiedotuksen onnistumisen seurauksena, ilman panostusta hakukoneoptimointiin.
Mediatiedotus: Hirsi vähentää päästöjä 241 CO2-tonnia
Kuopion 2873 neliömetrin hirsikoulu säästää ilmastoa yhteensä peräti 1350 hiilidioksitonnia. Ollikaisen Hirsirakenne asensi hirret vain kolmessa päivässä sisäilman turvaamiseksi. Tulostie tiedotti medialle.
Suomalaissairaala Coxa kansainvälistä kärkeä – NPS-luku 95
Tekonivelsairaala Coxan asiakasuskollisuutta mittaava NPS-luku on peräti 95, kun esimerkiksi IROResearch Oy:n Suomen Parhaat -listauksen kärkitulos on 73. Tulostie toteuttaa Coxan mediatiedotteet.
99 uutta kieltä valikoimaan – Tulostie ja Lingoneer yhteistyöhön
Kauppalehti kertoo tänään vuonna 2007 perustetun Lingoneerin tarinan. Käännöstoimisto Lingoneer auttaa jatkossa asiakkaitamme viestinnän lokalisoinnissa. Me tuemme Lingoneeria markkinoinnin tulosten parantamisessa ja mediasuhteissa.
Katepalin investointi ylitti uutiskynnyksiä
Katetuotteiden kotimainen valmistaja Katepal valitsi Tulostien juhlavuotensa mediatiedotuskumppaniksi. Nyt julkistettiin lähes 10 miljoonan investointi kotimaiseen tuotantoon. Uudelta tuotantolinjalta syntyy kolmiulotteista, näyttävää bitumilaattaa, joka on mm. USA:n suosituin pientalojen katemateriaali. Katepalissa on mielenkiintoista ainesta laajemmaksikin tarinaksi.
Korkeasaaren älyroska-astiat kesän tiedotushitti
Perheyritys Lehtovuori Oy:n CitySolar -älyroska-astiat syövät nyt Korkeasaaressa 20 kertaa lajitovereitaan enemmän jätettä. Tiedotimme asian medioille, ja jutusta syntyi kesän tiedotushitti. Lisää saattoikin lukea yli 15 muun merkittävän median ohella mm. Talouselämästä.
Tulostie toteutti CaraCom Groupin WordPress-verkkosivut
Kasvojentunnistus on seuraava iso turvallisuustrendi. Nyt Suomesta kuuluu ja näkyy uutisia. Kalajoelta ponnistava CaraCom Group Oy paitsi kehitti, myös sai valmiiksi kotimaisen kasvojentunnistusratkaisun, joka on nyt esillä Tulostien toteuttamilla yrityksen verkkosivuilla.
Uusi puuhun liittyvä vientituote kehitteillä
Suomeen lienee syntymässä uusi puuhun liittyvä vientituote. Kiinnostava on myös toimivan oloinen kombinaatio: suuryritys + startup. Siinä Stora Enso ja asiakkaamme Wiiste Oy aikovat muuttaa puurakentamisen maailmaa.
Jaksatko työtahtiasi eläkeikään saakka? Tutkimus todisti varhaiskuntoutuksen tärkeyden.
Jaksatko työtahtiasi eläkeikään asti? Nyt julkaistiin vahva tutkimusnäyttö varhaiskuntoutuksen tehosta, josta TtM Birgitta Ojala väittelee tänään klo 12 Tampereen yliopistossa. Tulostiellä huolehti tutkimuksen mediatiedotuksesta.
Kasvojentunnistus-teknologia ja älyroskisten vientikauppa ylittivät uutiskynnykset
Onnistunut tiedotussisältö voi tuoda yritykselle laajasti pastatilaa uutismedioissa. Seuraavat hiljattain toteuttamamme yritysten tiedotteet saivat näkyvyyttä yli 20:n toimituksellisessa mediassa, joissa toimittaja tai uutistoimitus valitsee yritysten lähettämästä tiedotevirrasta ne uutiset, jotka media päättää julkaista.
Tulostie uudistamaan Wiiste Oy:n viestintää
Rakentamisen langattomien kosteusmittausten markkinajohtaja Wiiste Oy valitsi keväällä Tulostien uudistamaan viestintästrategiaansa ja viestintäänsä. Sen jälkeen Wiisteelle on jo saatu yrityksen innovatiivisen toiminnan arvon mukaista julkisuutta.
Tulostie ja Roihu Inc. asiakasarvoa kasvattamaan
Tulostie ja markkinointiviestinnän palveluyhtiö Roihu Inc. ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Kumppanuuden ansiosta voimme auttaa asiakkaitamme kasvattamaan tarjontansa asiakasarvoa uusin keinoin.
Innovaatioseteli-palvelut yrityksille
Yritys voi maksaa nämä palvelumme Tekesin tai Tredean innovaatiosetelillä. Osallistava palveluntuotteistus sopii mm. asiantuntijapalveluiden paketointiin myynnin tehostamiseksi.