Tukea uuden palveluidean tuotteistamiseen
Otimme vuonna 2017 käyttöön Aalto-yliopiston ja silloisen Tampereen teknillisen korkeakoulun LEAPS-projektin tuloksena syntyneitä menetelmiä, sillä niiden avulla saadaan todellisilta asiakkailta ja henkilöstöltä tehokkaasti priorisoitu palaute heti tuotteistuksen alussa. Näin tuotteesta tulee sellainen, jonka kohderyhmät todella tarvitsevat.
WordPress-verkkosivut: kriittinen pagespeed voidaan korjata
Nopeutimme autoliike Autolähteen WP-verkkosivuja 400% (kuvassa mobiilisivujen nopeus). Noin suuri parannus ei onnistu vain palvelinta vaihtamalla, mutta WordPressin tekninen uudistus auttaa. Se on useimmiten hyvin järkevän hintainen työ ja tuo lisää myyntiä viimeistään, kun elämä normalisoituu.
Uutiskynnysten ylityksen ratkaisee sisällöntuottajan lisäksi ajankohta
Jos organisaatiosi haluaa saada julkisuutta toimituksellisissa medioissa, yksityiskohtiin kannattaa keskittyä. Niillä on nykyään valitettavankin suuri merkitys.
Näin saatiin norppavedelle julkisuutta koko Suomessa
Näin luotiin suomalaiselle lähdevedelle myönteistä mediajulkisuutta. Jutun julkaisivat viime viikon aikana mm. Kauppalehti, Talouselämä, Markkinointi & Mainonta, Maaseudun Tulevaisuus, Vastuullisuusuutiset ja 15 paikallislehteä suurimmista kaupungeistamme alkaen. Toimimme mediatiedotuksen sisällöntuottajana ja jakelijana.
Teollisuusyritys, jolla on olemassaolon tarkoitus
Suomen johtava ympäristökalusteiden valmistaja, yli 30 maahan tuotteitaan vienyt Lehtovuori Oy näytti hiljattain esimerkkiä siitä, kuinka sukupolvenvaihdoksella haetaan rohkeasti uutta nostetta vientiin.
Toimittajatutkimus
Cisionin tänään julkaistu toimittajatutkimus vastaa kysymykseen: Kuinka yritysten viestinnän tekijät voivat auttaa medioiden toimittajia? Tässä jutussa myös tuoreita esimerkkejä siitä, miten ei kannata mediatiedottaa.
Missä vika, jos media ei julkaise yrityksen tiedotetta?
Yritysten mediatiedottajien ja toimittajien välillä on liian usein näkemysten ristiriita.
Vaikuttaako järjestelmä yrityksen uutisten julkaisuun mediassa?
Onko järjestelmällä väliä, kun yritys haluaa saada uutisiaan julkaistuksi toimituksellisissa medioissa – siis lehdissä, verkkojulkaisuissa ja muissa sellaisissa medioissa, joissa toimitus päättää, onko yrityksen tiedote julkaisemisen arvoinen?
Leania joulua, sanoi digitaalinen laiskiainen
Joulun toivelista on aikuiselle kirjoittajalle hieno mahdollisuus. Siinä voi valittaa asioista, joiden pitäisi olla toisin, jos kirjoittaja saisi niistä päättää. Käytän mahdollisuuden.
Laki ja Nordea muuttavat joukkorahoitusta – Ilkka Remes tietää, millainen tarina myy
Yritykset ovat keränneet jo miljoonarahoituksia maamme kasvavilla joukkosijoitus-markkinoilla. Nyt ala on suurten muutosten keskellä. Silti tarina ratkaisee jatkossakin, saako hanke rahoitusta. Ilkka Remeksen vinkkejä ei kannata sivuuttaa, kun puhutaan tarinoista ja myynnistä.