Tukea uuden palveluidean tuotteistamiseen

Otimme vuonna 2017 käyttöön Aalto-yliopiston ja silloisen Tampereen teknillisen korkeakoulun LEAPS-projektin tuloksena syntyneitä menetelmiä, sillä niiden avulla saadaan todellisilta asiakkailta ja henkilöstöltä tehokkaasti priorisoitu palaute heti tuotteistuksen alussa. Näin tuotteesta tulee sellainen, jonka kohderyhmät todella tarvitsevat.

Lue lisää

WordPress-verkkosivut: kriittinen pagespeed voidaan korjata

Nopeutimme autoliike Autolähteen WP-verkkosivuja 400% (kuvassa mobiilisivujen nopeus). Noin suuri parannus ei onnistu vain palvelinta vaihtamalla, mutta WordPressin tekninen uudistus auttaa. Se on useimmiten hyvin järkevän hintainen työ ja tuo lisää myyntiä viimeistään, kun elämä normalisoituu.

Lue lisää

Uutiskynnysten ylityksen ratkaisee sisällöntuottajan lisäksi ajankohta

Jos organisaatiosi haluaa saada julkisuutta toimituksellisissa medioissa, yksityiskohtiin kannattaa keskittyä. Niillä on nykyään valitettavankin suuri merkitys.

Lue lisää

Näin saatiin norppavedelle julkisuutta koko Suomessa

Näin luotiin suomalaiselle lähdevedelle myönteistä mediajulkisuutta. Jutun julkaisivat viime viikon aikana mm. Kauppalehti, Talouselämä, Markkinointi & Mainonta, Maaseudun Tulevaisuus, Vastuullisuusuutiset ja 15 paikallislehteä suurimmista kaupungeistamme alkaen. Toimimme mediatiedotuksen sisällöntuottajana ja jakelijana.

Lue lisää

Teollisuusyritys, jolla on olemassaolon tarkoitus

Suomen johtava ympäristökalusteiden valmistaja, yli 30 maahan tuotteitaan vienyt Lehtovuori Oy näytti hiljattain esimerkkiä siitä, kuinka sukupolvenvaihdoksella haetaan rohkeasti uutta nostetta vientiin.

Lue lisää

Toimittajatutkimus

Cisionin tänään julkaistu toimittajatutkimus vastaa kysymykseen: Kuinka yritysten viestinnän tekijät voivat auttaa medioiden toimittajia? Tässä jutussa myös tuoreita esimerkkejä siitä, miten ei kannata mediatiedottaa.

Lue lisää

Missä vika, jos media ei julkaise yrityksen tiedotetta?

Yritysten mediatiedottajien ja toimittajien välillä on liian usein näkemysten ristiriita.

Lue lisää

Vaikuttaako järjestelmä yrityksen uutisten julkaisuun mediassa?

Onko järjestelmällä väliä, kun yritys haluaa saada uutisiaan julkaistuksi toimituksellisissa medioissa – siis lehdissä, verkkojulkaisuissa ja muissa sellaisissa medioissa, joissa toimitus päättää, onko yrityksen tiedote julkaisemisen arvoinen?

Lue lisää

Leania joulua, sanoi digitaalinen laiskiainen

Joulun toivelista on aikuiselle kirjoittajalle hieno mahdollisuus. Siinä voi valittaa asioista, joiden pitäisi olla toisin, jos kirjoittaja saisi niistä päättää. Käytän mahdollisuuden.

Lue lisää

Laki ja Nordea muuttavat joukkorahoitusta – Ilkka Remes tietää, millainen tarina myy

Yritykset ovat keränneet jo miljoonarahoituksia maamme kasvavilla joukkosijoitus-markkinoilla. Nyt ala on suurten muutosten keskellä. Silti tarina ratkaisee jatkossakin, saako hanke rahoitusta. Ilkka Remeksen vinkkejä ei kannata sivuuttaa, kun puhutaan tarinoista ja myynnistä.

Lue lisää

”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy