Sanomista

Blogi yrittää väistää latteudet ja keskittyä yhteisöviestinnän innostaviin ilmentymiin.
Voimanlähteenä ovat kirjoittajan kokemukset ja näkemykset.

Tulostie uudistamaan Wiiste Oy:n viestintää

  Rakentamisen langattomien kosteusmittausten markkinajohtaja Wiiste Oy valitsi keväällä Tulostien uudistamaan  viestintästrategiaansa ja viestintäänsä. Sen jälkeen Wiisteelle on jo saatu yrityksen innovatiivisen toiminnan arvon mukaista julkisuutta. Wiisteestä...

Korkeasaaren älyroska-astiat kesän tiedotushitti

  Perheyritys Lehtovuori Oy:n CitySolar -älyroska-astiat syövät nyt Korkeasaaressa 20 kertaa lajitovereitaan enemmän jätettä. Tiedotimme asian medioille, ja jutusta syntyi kesän tiedotushitti. Lisää saattoikin lukea yli 15 muun merkittävän median ohella mm....

Miksi media ei julkaise yrityksen tiedotetta?

Missä vika, jos media ei julkaise yrityksen tiedotetta? Yritysten mediatiedottajien ja toimittajien välillä on liian usein näkemysten ristiriita. MyNewsDeskin uskottavan otannan tutkimus täsmensi vastakkainasettelun alkuvuonna prosenteiksi: 80...

Teollisuusyritys, jolla on olemassaolon tarkoitus

BLOGI Suomen johtava ympäristökalusteiden valmistaja, yli 30 maahan tuotteitaan vienyt Lehtovuori Oy näytti hiljattain esimerkkiä siitä, kuinka sukupolvenvaihdoksella haetaan rohkeasti uutta nostetta vientiin. Jos et vielä tiennyt Lehtovuori Oy:stä, tunnistat...

Leania joulua, sanoi digitaalinen laiskiainen

Leania joulua, sanoi digitaalinen laiskiainen Joulun toivelista on aikuiselle kirjoittajalle hieno mahdollisuus. Siinä voi valittaa asioista, joiden pitäisi olla toisin, jos kirjoittaja saisi niistä päättää. Käytän mahdollisuuden. Aloitetaan haastavasta. Olen varma,...

Posti haravoi mediamillit. Mitä siitä seuraa?

Posti haravoi mediamillit., Mitä siitä seuraa? Nappaan palstan avajaisaiheeksi Postin, jonka tiedotus on piristänyt yritysuutisia keväästä alkaen. Viimeksi Posti säväytti viikko sitten haravointipalvelullaan, joka oli jatkoa keväiselle ruohonleikkauspalvelulle. Uudet...

Ota yhteyttä.Tiedustelusi säilyy luottamuksellisena.

11 + 4 =

Puhelin: 050 512 2009

Sähköposti: posti(a)tulostie.fi

Y-tunnus: 2775770-8

Lepomäenkuja 1 b, 33450 Siivikkala (Tampere)

Asiakkaiden osallistaminen kannattaa


Vuosien aikana hiottu yhteistyötapa säästää aikaanne. Asiakasviestinnässä testaamme uudet sisällöt asiakkailla ennen julkaisua tai otamme asiakkaat mukaan jo suunnitteluun. Testatusti toimiva sisältö on poikkeuksetta parempi ratkaisu kuin vain ammattilaisten mielestä toimiva sisältö. 


Rautainen kokemus sisällöntuotannosta

 Jos tavoitteena on erottuminen, välttämätön keino on rohkeus. Sen mittari on epävarmuus. Rohkea idea aiheuttaa aina epävarmuutta, jonka sietämistä erottuvan viestin myös monista muista sisältötyyleistä. Hyvin tuttuja lajeja ovat mm. tegiset ydinviestit, markkinoinnin palvelukuvaukset, uutisarvoiset yritysartikkelit, digipalvelujen käyttöliittymät ja informaatioarkkitehtuuri sekä erilaiset myyntiä tukevat tekstit.

*Tärkeä graafinen suunnittelu


Oleellista on, että graafinen suunnittelija sisäistää viestin tavoitteen. Kumppaneinamme toimii graafisen suunnittelun huippuja, joiden kanssa
korkean laadun tuottaminen on helppoa. Toteutamme asiakkaillemme markkinointiviestinnän aineistoja esitteistä verkkopalveluihin.