Asiakkaan kommentti
"Suoraviivaista, nopeaa ja pätevää palvelua. Olemme tyytyväisiä."
(Lasse Huuhka, markkinointipäällikkö)
Asiakkaalle tehty:
- WordPress-verkkosivut
- Graafinen suunnittelu
- Sisällöntuotantoa, mm. opas ja yritysviesti
Tällä sivulla:
Kaksi pääasiaa alkuun:
Asiakasta kiinnostaa, kuinka hän saa ongelmansa tai tarpeensa ratkaistua.
Mainostekstillä tarjoitamme sanailua ja adjektiivisadetta (luotettava, erinomainen, laadukas, loistava). Ne eivät auta ketään, vaan puuduttavat ja karkottavat lukijat.
Tehokkainta on pureutua heti ensimmäisistä sanoista alkaen asiakkaan ydintarpeeseen tai ongelmaan ja sen ratkaisuun. Myyvä teksti myy, jos se rakennetaan kuin huippumyyjän puhe, sovellettuna kanavaan.
Alkuun päästään näiden kysymysten vastauksilla:
Sisällöntuotannon kiinnostavuuteen tarvitaan konkretiaa ja rehellisiä vastauksia. Tarvitaan myös vastauksia kaikkiin asiakasta askarruttaviin kysymyksiin, mutta käsittelytapa on keskeisen tärkeä. Ensin mahdollisimman lyhyet kiteytykset, syventävä tieto valinnaisena lisätietona.
Meillä on pitkä kokemus ja monia malleja myyntiä eri toimialoille lisänneistä teksteistä ja sisällöntuotannosta lukuisiin eri formaatteihin.
Laitettaisiinko teidänkin tekstinne myymään tarjontaanne? Pyydä yhteydenottoa tai tarjousta!
“The real fact of the matter is that nobody reads ads. People read what interests them, and sometimes it’s an ad.”
– Howard Luck Gossage
Orgaanisen löydettävyyden kautta yrityksen sivuille saapuvat asiakkaat käyttävät muita asiakkaita enemmän aikaa sisällön läpikäyntiin ja ottavat muita todennäköisemmin yhteyttä yritykseen, kunhan sisältö on kunnossa.
Kun yrityksesi haluaa verkkosivuilta lisää liidejä orgaanisen Google-kysynnän kautta, onnistumisen avain on SEO-faktoihin ja kiinnostavuuteen perustuva teksti.
SEO-faktojen selvittäminen on kriittisen tärkeää ennen tekstityötä, sillä tilanteen korjaus jälkikäteen on työlästä.
Me käytämme SEO-sisällöntuotannossa mm. Mangoolsin työkaluja. Jokaisen verkkosivujen tekstityön alussa meillä on seuraavat faktatiedot:
Avainsanastotyössä on syytä keskittyä potentiaalisimpien ostajien käyttämiin hakusanoihin ja hakufraaseihin, jotka eivät usein ole kaikkien eniten käytettyjä yksittäisiä hakusanoja.
Käytämme avainfraaseja teksteissä sivun elementeissä semantiikkaan, tehokkaimpiin elementteihin ja oikeisiin toistoprosenteihin perustuen.
Kun kaikki on valmista, seuranta alkaa ja saatte haluamassanne rytmissä teille tärkeimmät tiedot kehityksestä.
Sisältöjä työstetään tehokkaammiksi orgaanisen liidituoton datan pohjalta. Teemme myös kaikki muut SEO-toimenpiteet.