Sisällöntuotannon asiakkaitamme

Parmaco

Asiakkaan kommentti

"Suoraviivaista, nopeaa ja pätevää palvelua. Olemme tyytyväisiä."

(Lasse Huuhka, markkinointipäällikkö)

Asiakkaalle tehty:

  • WordPress-verkkosivut
  • Graafinen suunnittelu
  • Sisällöntuotantoa, mm. opas ja yritysviesti

Lehtovuori

Asiakkaan kommentti

Tulostie on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.

(Eero Ojanen, toimitusjohtaja, Lehtovuori Oy)

Asiakkaalle tehty:

  • Verkkosivujen ja esitteiden copywriter-työt
  • Tarina
  • Mediatiedotus
  • SEO (Prestashop)

Intervent

Asiakkaan kommentti

Yhteistyössä on ilahduttanut aito mielenkiinto parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi meille. Verkkosivuston uudistusprojekti oli hyvin aikataulutettu ja aikataulu myös piti. Meidän toiveistamme tehtiin hyvä alkuselvitys ja toteutukseen löytyi hienosti ideoita vastaamaan meidän ajatuksiamme..
Sivuston käytön alkuopastus oli erinomainen. Yhteydenpito on ollut muutenkin nopeaa, tehokasta ja mukavaa, ja apua on aina saatavilla tarvittaessa, ystävällisesti ja nopeasti.

(Meri Lahti, asiakaspalvelupäällikkö, Intervent Oy)

Asiakkaalle tehty:

  • Verkkosivuston uudistus (WordPress)
  • Uusi ulkoasu
  • Verkkosivujen sisältötuki ja SEO
  • Referenssiartikkeleita

EL PADEL

Asiakkaan kommentti

"Tulostie on ollut tärkeä tuki uuden toimintamme rakentamisessa. Olemme saaneet hyvää näkemystä markkinointiimme. Mainonnan laatu on pysynyt kiireessäkin korkeana. "

(Mikael Koivuniemi, Club Manager)

Asiakkaalle tehty:

  • Tuki brändin luonnissa
  • Visuaalinen suunnittelu ja verkkosivut
  • Some-kampanjat, sisällöntuotanto ja sähköpostimarkkinointi (ActiveCampaign)

LVI Kurikka

Asiakkaan kommentti

"Olemme saaneet Tulostieltä nopeaa tukea markkinoinnin eri tarpeisiin, hyviä ideoita ja laadukkaita toteutuksia. Myös verkkokysyntämme on kasvanut yhteistyön aikana selvästi."

(Vili Matikka, LVI Kurikka Oy)

Asiakkaalle tehty:

  • Markkinoinnin tukipalvelut
  • Verkkosivut, sisällöntuotanto ja SEO
  • Mainonnan suunnittelua ja tuotantoa

Katepal

Asiakkaan kommentti

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin. Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

(Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö)

Asiakkaalle tehty:

    Remonttitalo

    Asiakkaan kommentti

    Tarvittava tuki on löytynyt nopeasti eri asioissa. Sisällöt ovat kerrasta valmiita. Ammattitaitoista toimintaa.

    (Pekka Koskinen, toimitusjohtaja)

    Asiakkaalle tehty:

    • Konsultointi palveluntuotteistuksessa
    • WordPress-verkkosivut
    • Sisällöntuotanto
    • Referenssiartikkelit ja valokuvaus

    Wiiste

    Asiakkaan kommentti

    On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.

    (Toni Luopajärvi, kehitysjohtaja, Wiiste Oy)

    Asiakkaalle tehty:

    • Sähköpostimarkkinointi (Active Campaign)
    • Video ja 3D
    • Referenssiartikkelit, sivuston sisältötöitä
    • Visuaalinen suunnittelu (esitteitä, ohjelmiston käyttöliittymä)

    Tällä sivulla:

    • Sisällöntuottaja – myyvän tekstin kaava
    • Google-optimoidut tekstit
      • suoraan esim. WordPressiin tai Prestashopiin (SEO)

    Myyvä teksti on kuin huippumyyjän rehellinen myyntipuhe

    Kaksi pääasiaa alkuun:

    1. Asiakasta ei kiinnosta sinun tuotteesi (ensisijaisesti).
    2. Mainosteksti on syytä unohtaa.

    Asiakasta kiinnostaa, kuinka hän saa ongelmansa tai tarpeensa ratkaistua.

    Mainostekstillä tarjoitamme sanailua ja adjektiivisadetta (luotettava, erinomainen, laadukas, loistava). Ne eivät auta ketään, vaan puuduttavat ja karkottavat lukijat.

    Tehokkainta on pureutua heti ensimmäisistä sanoista alkaen asiakkaan ydintarpeeseen tai ongelmaan ja sen ratkaisuun. Myyvä teksti myy, jos se rakennetaan kuin huippumyyjän puhe, sovellettuna kanavaan.

    Alkuun päästään näiden kysymysten vastauksilla:

    • Mikä on kohderyhmään kuuluvan asiakkaan todellinen ongelma, johon tarjoatte ratkaisun?
    • Mitkä ovat teidän ratkaisunne edut ja muut kilpailuetunne, jolla erotutte kilpailijoistanne?
    • Kuinka asiakkaan elämä tai yritystoiminta muuttuu ratkaisunne avulla (kuinka ratkaisu tukee asiakkaan tulevia tavoitteita, ei vain nykytilaa)?

    Sisällöntuotannon kiinnostavuuteen tarvitaan konkretiaa ja rehellisiä vastauksia.  Tarvitaan myös vastauksia kaikkiin asiakasta askarruttaviin kysymyksiin, mutta käsittelytapa on keskeisen tärkeä. Ensin mahdollisimman lyhyet kiteytykset, syventävä tieto valinnaisena lisätietona.

    Meillä on pitkä kokemus ja monia malleja myyntiä eri toimialoille lisänneistä teksteistä ja sisällöntuotannosta lukuisiin eri formaatteihin.

    Laitettaisiinko teidänkin tekstinne myymään tarjontaanne?  Pyydä yhteydenottoa tai tarjousta!

    “The real fact of the matter is that nobody reads ads. People read what interests them, and sometimes it’s an ad.”
    – Howard Luck Gossage

    Google-löydettävyys eli SEO-tekstityöt faktoihin perustuen

    Orgaanisen löydettävyyden kautta yrityksen sivuille saapuvat asiakkaat käyttävät muita asiakkaita enemmän aikaa sisällön läpikäyntiin ja ottavat muita todennäköisemmin yhteyttä yritykseen, kunhan sisältö on kunnossa.

    Kun yrityksesi haluaa verkkosivuilta lisää liidejä orgaanisen Google-kysynnän kautta, onnistumisen avain on SEO-faktoihin ja kiinnostavuuteen perustuva teksti.

    SEO-faktojen selvittäminen on kriittisen tärkeää ennen tekstityötä, sillä tilanteen korjaus jälkikäteen on työlästä.

    Me käytämme SEO-sisällöntuotannossa mm. Mangoolsin työkaluja. Jokaisen verkkosivujen tekstityön alussa meillä on seuraavat faktatiedot:

    • Mitkä ovat suosituimpia asiakkaidenne käyttämiä hakusanoja?
    • Mikä on kunkin hakusanan todellinen Google-hakuvolyymi kohdealueella (esim. koko Suomessa tai esim. Ruotsin osalta Tukholman alueella)
    • Mitä sanoja on järkevin työstää eli mikä on ennuste nousumahdollisuudestanne Googlen kärkisijoille perustuen seuraaviin faktoihin:
      • kuinka kova kilpailutilanne avainsanalla on kohdealueella?
      • onko nousu realistinen käytössä olevalla budjetilla?

    Avainsanastotyössä on syytä keskittyä potentiaalisimpien ostajien käyttämiin hakusanoihin ja hakufraaseihin, jotka eivät usein ole kaikkien eniten käytettyjä yksittäisiä hakusanoja.

    Käytämme avainfraaseja teksteissä sivun elementeissä semantiikkaan, tehokkaimpiin elementteihin ja oikeisiin toistoprosenteihin perustuen.

    Kun kaikki on valmista, seuranta alkaa ja saatte haluamassanne rytmissä teille tärkeimmät tiedot kehityksestä.

    Sisältöjä työstetään tehokkaammiksi orgaanisen liidituoton datan pohjalta. Teemme myös kaikki muut SEO-toimenpiteet.

    Ota yhteyttä

    Soita Pyydä tarjous

    Pyydä tarjous tai kysy lisää