Olemme tehneet Active Campaignilla monipuolisia töitä vuosien ajan sähköpostimarkkinoinnissa. Autamme mielellämme kokonaisuudessa tai esim. seuraavissa osa-alueissa:
- sähköpostimarkkinoinnin kampanjoiden toteutus
- uutiskirjeet ja laskeutumissivut
- automaatioiden suunnittelu ja rakennus
- lomakkeiden toteutus ja liitos verkkosivuille (esim. WordPress)
- testatusti myyvät sisältökeinot
- B2C- ja B2B-sähköpostimarkknointi
Active Campaignin edut markkinoinnin ja myynnin avuksi
Active Campaign on pk-yritykselle järkevin markkinoinnin automaatiotyökalu, jonka ominaisuudet voittavat uutiskirjejärjestelmät, mutta kustannus on merkittävästi esim. HubSpotia alempi.
- mahdollisuus poikkeuksellisen tarkkaan kohdennukseen
- kätevät automaatiotyökalut, joilla voidaan tehdä täsmällisesti ajoitettuja ja kohdennettuja viestejä potentiaalisille asiakkaille ja myös yrityksen sisäisesti
- laajat integraatiovalmiudet
- kattava data ja CRM
- liidien laadun arviointi (Lead Scoring)
- tekstiviestien hyödyntäminen sähköpostimarkkinoinnin tukena
Mikä markkinoinnin automaatio – entä hyödyt B2B-myynnille?
Markkinoinnin automaatio johtaa nimenä harhaan, sillä se ei automatisoi markkinointia. Sen avulla voidaan kuitenkin automatisoida osa markkinoinnin viestinnästä. Active Campaignin isoja etuja ovat mahdollisuus segmentoida kontaktit todella tarkasti, personoida viestit ja lähettää ne oikeaan aikaan osin automatisoidusti.
Tärkein hyöty B2B-myynnille on, että oikein rakennetulla perustalla saadaan tarkka tieto, milloin myynnin kannattaa olla asiakkaaseen yhteydessä – edellyttäen, että digimarkkinointia toteutetaan aktiivisesti.
Oikea viesti – oikeaan aikaan – oikealle kohderyhmälle
Tätähän me vaadimme. Emme lue yleisiä markkinointijargoneita nykyisen viestintätulvan keskellä. Me kiinnitämme huomion vain viestiin, jonka aihe sattuu juuri sillä hetkellä kiinnostamaan meitä erityisesti.
Tässä Active Campaign on erinomainen apuri. Kysy lisää tai pyydä tarjous (linkki yhteyslomakkeelle).
”Tiesitkö, että sähköpostimarkkinointi on yhä selvästi tehokkain digimarkkinoinnin viestintätapa, jos se tehdään oikein – tarjotaan asiakkaalle hänen luvallaan tietoa, joka häntä kiinnostaa.”