Kasvojentunnistus-teknologia ja älyroskisten vientikauppa ylittivät uutiskynnykset

Kasvojentunnistus-teknologia ja älyroskisten vientikauppa ylittivät uutiskynnykset

Turvallisuutta lisääviä teknologiaratkaisuja kehittävä startup-yhtiö Caracom Group tiedotti keskiviikkona Tilaajavastuun Valttikortti-palvelua hyödyntävästä kasvojentunnistus-ratkaisustaan. Teknologia on uusi ja voi poistaa väärinkäytökset mm. rakennustyömailla. Tiedotteen kärjeksi valittiin työturvallisuus.

Perinteikkään ympäristökalustaja Lehtovuori Oy:n teknologiakehityksen tulos, aurinkovoimalla roskansa puristava ja jätehuoltoon täyttymisestään ilmoittava CitySolar-jäteastia pudistaa pian Tukholman aluetta. Kauppa tuo lisää työpaikkoja Ylöjärvelle, mikä ansaitsi paikkansa tiedotteen otsikossa.

Toteutimme tiedotteet uutisnäkökulmien suunnittelusta alkaen, sisältöön ja toimittajajakeluun saakka. Voit lukea Caracom Groupin tiedotteen STT Infon sivuilta ja Lehtovuoren uutisen taustat täältä. Julkaisuja kertyi mm. tunnettujen lehtien verkkoversiossa.

Mikäli olet kiinnostunut yrityksesi saaman mediajulkisuuden lisäämisestä, tiedotuspalvelumme arvioi tässä kuussa ilman sitoumuksia yritysten uutisarvoa ja sen kasvattamisen mahdollisuuksia.

”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy