Katepalin investointi ylitti uutiskynnyksiä

Katepalin investointi ylitti uutiskynnyksiä

Tuotantoinvestointeja 70 vuotta vain Suomeen, saman perheen omistuksessa alusta asti ja palkkalistoilla yhä mm. oma keittäjä. Katepal toimii omalla tyylillään, joka on myös tuottanut hyvin liiketulosta koko 2000-luvun.

Yhtiössä on kiinnostavinta aihe uutisen takana, yrityskulttuuri. Katepal työllistää noin 90 ammattilaista, jotka siis voivat syödä joka päivä omassa keittiössään tehtyä ruokaa omassa ruokalassaan.

Toimitusjohtaja Mikko Pellinen myöntää, että ratkaisua ei voi perustella liiketaloudellisesti, mutta henkilöstön viihtyvyyden kannalta kyllä. Katepal onkin tunnettu poikkeuksellisen pitkistä asiakas- ja työsuhteistaan, joista molemmista osa jatkuu jo toisessa sukupolvessa.

Muussakin keskitytään pitkäjänteisyyteen, joka ei suoranaisesti ole ajan trendi. Katepal menestyy hyvin tyylillään. Yle Pirkanmaakin teki tiedotuksen yhteydessä Katepalista jutun, joka sivuaa yhtiön kulttuuria. Juttu käsittelee Katepalin työsuhteita ja hiljaisen tiedon siirtymistä vanhoilta uusille työntekijöille.

Sami Huhtala

Lisätietoa

Katepalin mediatiedote
Tiedotuksen aihe oli Katepalin lähes 10 miljoonan euron investointi  kotimaiseen tuotantoon, uuden
kaksikerroskattolaatan valmistukseen. Julkaisijoita olivat mm.
Kauppalehti, Aamulehti, Talouselämä, YLE Pirkanmaa, Kemia-lehti, Vastuullisuusuutiset ja Lempäälän-Vesilahden Sanomat.

Tulostien mediatiedotuspalvelu

”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy