Korkeasaaren älyroska-astiat kesän tiedotushitti

Korkeasaaren älyroska-astiat kesän tiedotushitti

Perheyritys Lehtovuori Oy:n CitySolar -älyroska-astiat syövät nyt Korkeasaaressa 20 kertaa lajitovereitaan enemmän jätettä. Tiedotimme asian medioille, ja jutusta syntyi kesän tiedotushitti. Lisää saattoikin lukea yli 15 muun merkittävän median ohella mm. Talouselämästä.

Yksi Lehtovuoren tuotteen etu verrattuna alan kilpailijoihin on käytännöllisyys. Teknologia on pakattu omakotitalojenkin pihoilta tutun 240 litran roska-astian yhteyteen. Roskasäkkejä ei tarvitse raahata käsin, tyhjennys onnistuu tavallisen jäteauton tyhjennystoiminnolla.

Koska Suomen katuroskikset ovat useimmiten 60-litraisia, niitä saa käydä tyhjentämässä mainitut 20 kertaa samalla aikajaksolla, jolla 240 litraista ja aurinkovoimalla pyörivän puristustoimintonsa ansiosta minimissään 1200 litran kapasiteettiin yltävää älyroskista tyhjennetään yksi kerta.

Älyroskis myös ilmoittaa täyttymisestään jätehuoltoon itse. Suomessa tämä on tosin useimmiten teoriaa, sillä älyroskisten etuihin ei ole vielä kunnolla herätty. 

Lehtovuoren älyroskis-tuotannosta suurin osa menee tällä hetkellä vientiin. Hieno tuote perinteiseltä yhtiöltä, joka on vuosi sitten tapahtuneen sukupolvenvaihdoksen jälkeen uudessa nousussa. .

Mikäli olet kiinnostunut yrityksesi saaman mediajulkisuuden lisäämisestä, voit lukea täältä yritysten tiedotuspalvelusta.

”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy