Sisällöntuottaja-case: näin “vallattiin” Googlen TOP 1–10

Sisällöntuottaja-case: näin “vallattiin” Googlen TOP 1–10

Näin Googlen ykkössivun TOP 1-10 -sijat siirtyivät kokonaan asiakkaamme Lehtovuori Oy:n haltuun kahdella avainsanalla.

Tulos syntyi mediatiedotuksen onnistumisen seurauksena, ilman panostusta hakukoneoptimointiin.

Googlen sijat TOP 1-10 ovat olleet jo kuukausia Lehtovuori Oy:n hallussa sanoilla älyroska-astia ja älyroskis. Voit halutessasi kokeilla tilannetta juuri nyt tästä.

Vaikutus syntyi mediatiedotuksen ”sivutuloksena”.  Tässä sisällöntuottaja-palvelumme ja lehdistötiedotus näyttivät ikään kuin ohimennen  Google-optimoinnille, että vanhastakin lajista löytyy digivoimaa.

Ja tottakai löytyy.Verkkolehdet ovat hyvin luettuja, ja jos jutuissa menee läpi avainsanoja, jutut nousevat Googlen listauksissa korkealle.

Asiakas kyllä löytää yrityksen jutun kautta.

Tuloksen takana Lehtovuoren rohkeus

Ansio kuuluu Lehtovuori Oy:lle kahdesta syystä. Ilmeisempi niistä on uutisarvo, jota Lehtovuoren toiminnassa on.

Toinen on rohkeus. Roskis ei sanana äkkiä ajateltuna kirkasta brändiä.

Tuotteen nimi on CitySolar. Mutta älyroskis otettiin käyttöön sen rinnalle ja on näkynyt mediatiedotteiden otsikoissa säännöllisesti.

Voisihan yleissana olla puristava aurinkovoima-jäteastia. Sisäsiistejä synonyymejä löytyy, mutta data näyttää, että juuri kukaan ei käytä niitä.

Sama data näyttää myös, että älyroskis on siirtynyt jo yleiskieleen siinä määrin, että Google-hakuja tehdään säännöllisesti ja ihan hyvä määrä.

Sami Huhtala
P.S. Löydät lisätietoa casesta sisällöntuottaja-sivultamme . Lehtovuoren yrityssivut kertovat tarkemmin älyroskiksesta.

”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy