Myytävänä

Myytävänä

Testatusti toimivaa viestintää

Vain asiakkaanne tietävät, toimiiko asiakasviestintänne.

Tarjoamme viestintänne  kehitykseen toimintamallit, joissa asiakkaanne pyydetään mukaan esim. sisällön suunnitteluun. Prosessi on hallittu ja osoittanut tuloksellisuutensa. Kysy lisää!


Viestintätoimisto-palvelut 

Strategi palveluna: apu viestinnän tavoitteen, liiketoimintamittareiden,  järkevien ratkaisujen, brändityön viestintälinjan tai ydinviestien löytämiseen. Kysy strategin näkemystä sitoumuksetta.

Toteutukset: sisällöntuotanto, mediatiedotus, graafinen suunnittelu, digipalvelut (esim. verkkosivut ja -kampanjat) ja muut markkinointiviestinnän toteutukset (esim. esitteet, vuosikertomukset). Ota yhteyttä, vastaamme nopeasti.

Jatkuva yhteistyö: jos aloitamme yhteistyön, saat tueksesi ammattilaiset, jotka haluavat tehdä sinulle korkealaatuista työtä. Töihimme sisältyy asiakastyytyväisyyteen sidottu takuu.

Asiantuntijapalvelun tuotteistaminen

Jos palvelua halutaan myydä asiakkaille, se on syytä myös tuotteistaa heidän kanssaan. Käytämme tuoteistuksen apuna uusia, osallistavia työpaja-menetelmiä. Kysy lisää.

Yritysrahoituksen haku 

Selvitettäisiinkö yrityksellenne paras julkinen rahoituskanava? Autamme myös hankehakemuksessa ja raportoinneissa. Kysy lisää.

Täsmäpalvelut – lue lisää



”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy



”Tulostie on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

 

Ota yhteyttä.Tiedustelusi säilyy luottamuksellisena.

9 + 8 =

Puhelin: 050 512 2009

Sähköposti: posti(a)tulostie.fi

Y-tunnus: 2775770-8

Lepomäenkuja 1 b, 33450 Siivikkala (Tampere)

Asiakkaiden osallistaminen kannattaa


Vuosien aikana hiottu yhteistyötapa säästää aikaanne. Asiakasviestinnässä testaamme uudet sisällöt asiakkailla ennen julkaisua tai otamme asiakkaat mukaan jo suunnitteluun. Testatusti toimiva sisältö on poikkeuksetta parempi ratkaisu kuin vain ammattilaisten mielestä toimiva sisältö. 


Rautainen kokemus sisällöntuotannosta

 Jos tavoitteena on erottuminen, välttämätön keino on rohkeus. Sen mittari on epävarmuus. Rohkea idea aiheuttaa aina epävarmuutta, jonka sietämistä erottuvan viestin myös monista muista sisältötyyleistä. Hyvin tuttuja lajeja ovat mm. tegiset ydinviestit, markkinoinnin palvelukuvaukset, uutisarvoiset yritysartikkelit, digipalvelujen käyttöliittymät ja informaatioarkkitehtuuri sekä erilaiset myyntiä tukevat tekstit.

*Tärkeä graafinen suunnittelu


Oleellista on, että graafinen suunnittelija sisäistää viestin tavoitteen. Kumppaneinamme toimii graafisen suunnittelun huippuja, joiden kanssa
korkean laadun tuottaminen on helppoa. Toteutamme asiakkaillemme markkinointiviestinnän aineistoja esitteistä verkkopalveluihin.