Tarvitsetko huippuosaamista sisältöihin, tiedotukseen ja jakeluihin? Tarjoamme takuutöinä:

  • Uutiskirjepalvelu: sisältö + jakelu + luku- ja konversioprosenttien kasvatus
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Asiakas- ja sidosryhmätiedotus
  • Mediatiedotus (STT Info)

Olemme testanneet yli 20 vuoden aikana tehokkaiden sisältöjen kaavat. Kaikissa töissämme tulokset mitataan.

Tällä sivulla kerromme uutiskirjepalvelusta. Löydät omilta sivuilta lisätietoa mediatiedotuspalvelustamme tai markkinoinnin sisällöntuottaja-palvelusta.

Autamme asiakkaitamme myös uutiskirjepalvelun pystytyksessä ja kohderyhmän kasvattamisessa (GDPR:n ehdoilla) .

Sisällöntuottajatyön kattava uutiskirjepalvelumme reagoi vahdikkaasti asiakkaiden tarpeisiin.

Esimerkki 1: Asiakkaamme ja kumppanimme Lingoneer Oy:n ajankohtainen uutiskirje.

Nopea tiedotus asiakkaiden avuksi Korona-virusepidemian synnytettyä tiedottamisen ja käännösten lisätarvetta.

Esimerkki 2: Kuvakaappaus omasta, ajankohtaisesta asiakaskirjeemme

Uutiskirje ilman ulkoasua

Uskomme, että viesti toimii hyvin, kun se ei näytä mainokselta.

Uutiskirjeeseen myyntitehoa myyvillä tekstitekniikoilla ja datan avulla

Data yritysten markkinointipanostuksista ennustaa, että vuonna 2020 investoinnit uutiskirje-markkinointiin vähenevät hiukan.

Uutiskirje on kuitenkin yhä tehokkainväline etenkin, kun asiakas on itse liittynyt postituslistoille. Lisäkriteerit ovat:

  • Asiakkaita kiinnostava ja auttava sisältö (löydetään dataseurannan avulla)
  • Sisällöntuottaja osaa myyvät, testatut tekstitekniikat
  • Kirkas tavoite
  • Laskeutumissivut ja konversion (kysynnän kasvattaminen
  • Uutiskirjeautomaation hyödyntäminen.

Nämä kaikki elementit löytyvät pavelustamme.

Tärkein tieto myyntihyödystä saadaan datasta, joka näyttää ensin kuinka moni lukija siirtyi uutiskirjeestä verkkosivuille ja sen jälkeen tärkeämpänä, kuinka moni näistä lukijoista otti yhteyttä tai osti tuotteen.

Uutiskirjevälineeksi MailChimp vai SendinBlue?

Sisällöissä uskomme konkretian, journalistisen otteen, yllätyksellisyyden ja kiteytysten voimaan.

”Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”
Reijo Hult, toimitusjohtaja, Lingoneer Oy

Uutiskirjepalvelumme välineet ovat   perusversioina ilmaiset Mailchimp sekä SendinBlue.

SendinBlue on Mailchimpia kustannustehokkaampi, jos tiedotatte useille eri vastaanottajaryhmille erilaisilla sisällöillä.

SendinBlue mahdollistaa myös tekstiviestitiedotuksen. Markkinoilla on paljon muitakin välineitä. Me päädyimme näihin sovelluksiin laajahkon vertailun ja käyttökokemustemme pohjalta.

Jatkamme uutiskirjeen viestiä tavallisesti kirjeen lukijoille tehdyllä laskeutumissivulla, jolla voidaan ohjata asiakasta tehokkaasti kohti yhteydenottoa.

Uutiskirjetjärjestelmän tilastojen lisäksi Googlen Analytics ja Search Console kertovat tarvittavan datan kirjeen tehosta yhteydenottoon tai ostoon saakka. Voimme liittää nämäkin tiedot raporttiin.

Kysy lisää, jos haluat tehoa sähköpostimarkkinointiinne.

PYYDÄ YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)


Lue lisää: Tekstien tehon dataseuranta

Kaikissa yritysteksteissä ovat perustana yrityksen strategia, tavoite ja tahtotila.

Tekstejä testataan ennakolta tarpeen mukaan ja kanavan mukaan  kohderyhmätestillä, A/B-testillä tai käytettävyystestillä ja myöhemmin konversiotestauksella.

Hyödynnämme erilaisia datalähteitä lajista riippuen. Jos mediatiedotetaan, tarvitaan tietoa ennakoitavissa olevasta uutisruuhkasta, jotta yrityksen tiedote ei jää uutismassan jalkoihin. Tätä tietoa saamme selville Googlen ja STT:n avulla.

Jos viestitään somessa, tarvitaan algoritmien ymmärrystä, jotta viesti voidaan ajoittaa ajankohtaan, jolloin lukijat ovat aktiivisia käytettävässä kanavassa. Tykkäyksiä ja jakoja tietenkin edellytetään, jotta viesti leviää.

Käytämme luonnollisesti hyväksi verkkosivujen Analytics-tilastoja ja muiden käyttämiemme välineiden  omia tilastoja.

Tilastot ovat perusasia. Oleellista on, että kyetään löytämään ja arvioimaan merkityksellistä tietoa, jonka avulla voidaan kehittää  asiakkaan myyntihyötyä.

Datan keskeisestä merkityksestä Google-hakukoneoptimointiin kerromme ylempänä sivulla, oman väliotsikkonsa alla.

Lisäksi usein on hyötyä kokemusperäisestä tiedosta siitä, mikä on ja mikä ei ole toiminut aiemmin.

Usein paras tapa löytää yritykselle tehokkaan tekstin kaava on kokeilukulttuuritaktiikka.

Selkeällä kielellä se tarkoittaa, että kokeillaan rohkeasti eri sisältöjä ja kanavia, mutta mitataan ja arvioidaan tavoitetta vasten jokainen kokeilu.

Huonot kokeilut karsitaan, onnistuneita jalostetaan. Näin päästään sisältöihin, jotka tuottavat jatkuvasti lisää tuloksia (esim. kysyntää).

Jatkuvassa palvelussa vastaamme itsenäisesti aikatauluista ja tarvittaessa myös uusista aiheistanne huolehtimisesta tai niiden  luonnista.

Kampanja – riskitön kokeilumahdollisuus

Tarjoamme nyt poikkeuksellisen, sitoumuksettoman kokeilumahdollisuuden.

Otamme vuonna 2020 palveluumme rajatun määrän uusia asiakkaita, jotta voimme keskittyä kunkin asiakkaan asiaan täysipainoisesti ja tarjota asiakkaallemme parhaan osaamisemme.

Jos koet tarvetta myyville teksteille, mikset kokeilisi palveluamme?

PYYDÄ NOPEA YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)

Jos yrityksesi kaipaa medianäkyvyyttä, tutustu mediatiedotus-palveluumme.

Uutiskirjepalvelu – sisällöntuottaja – tiedottaja

Hinta, kokonaispalvelu

  • Uutiskirje-palvelu: sisältö, jakelu ja raportointi alk. 490 e/ kerta
  • Sis. haastattelu ja teksti tai aineistonne jalostus ja stilisointi + taitto (tarvittaessa)
  • Raportti: mm. lukijamäärä, kirjeen avaajat, lukukerrat ja konversio
  • Ensityön takuu yrityksille: jos et ole tekstiluonnokseen tyytyväinen, voit perua työn (tällöin hinta 0 e)
  • Tuntitöiden hintaperuste 88 e/h

Myyntisisällöt

  • Testatut myyntisisältöjen tekniikat
  • Vahva kokemus asiantuntijaviestinnästä
  • Palvelun hinta voidaan sitoa kirjeen  menestykseen tai  luku- ja  konversioprosenttienkasvattamiseen

Tiedotussisällöt

  • Nopeat sisällöt vaativistakin aiheista
  • Kokemus yrityksen eri tilanteista (muutos, onnistuminen, ongelmatilanne, kriisiviestintä)
  • Julkistukset, mediatiedotus

Välineet

  • Uutiskirjepalvelu: Mailchimp ja SendinBlue
  • STT Info -tiedotepalvelu ja jakelu
  • WordPress
  • Dataseuranta: Analytics, Search Console

SOITA 050 512 2009 tai JÄTÄ LOMAKKEELLA NOPEA YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

Hei,

Olen Sami Huhtala – toimittaja, sisältöstrategi ja Tulostien yrittäjä. Olen myös sisältöpalveluidemme yhteyshenkilö.

Vastaan mielelläni kysymyksiisi, olitpa kiinnostunut palvelustamme tai halusitpa tässä vaiheessa vain lisätietoa.

Nopeiten saat vastaukset, jos soitat minulle: 050 512 2009. Voit tietenkin lähettää minulle myös sähköpostia. Lisäksi voit pyytää tarjousta tai yhteydenottoa lomakkeelta:

PYYDÄ NOPEA YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)

Jos yrityksesi kaipaa medianäkyvyyttä, tutustu mediatiedotus-palveluumme.

Pyydä yhteydenotto tai tarjous

Tai soita 050 512 2009

Vastaamme lomakekyselyihin neljän tunnin kuluessa (arkisin kello 8–18). Tarjous sisältää takuun sisältötyön laadusta. Sopimuksessa ei ole irtisanomisaikaa.


”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy