Tarvitsetko huippuosaamista sähköpostimarkkinointiin? Tarjoamme takuutöinä:
- Uutiskirjepalvelu: sisällön luominen + lähetys asiakkaillenne + dataseuranta.
- Hinta 590 e/ kerta
- Erikoisalamme: luku- ja konversioprosenttien kasvatus.
- Takuu 1. työstä – asetetaan yhdessä mitattava tavoite uutiskirjeellenne. Jos se ei täyty, hinta 0 euroa
- Ota yhteyttä.
Copytyö on em. tarjouksessa maksimissaan 5 tuntia (ellei sovita laajemmasta erikseen).
Laajempi työ on tarpeellinen, mikäli vasta aloitatte uutiskirjeviestinnän, jolloin koko sisältölinja suunnitellaan.
Em. lähtökohdassa keskitymme parantamaan aiempien kirjeidenne sisältöratkaisuja – aihe voi olla uusi.
Testatut uutiskirjeen copytekniikat – katso esimerkit
Olemme testanneet yli 20 vuoden aikana tehokkaiden sisältöjen kaavat. Kaikissa töissämme tulokset mitataan.
Uutiskirjepalvelumme välineet ovat perusversioina ilmaiset Mailchimp sekä SendinBlue.
Autamme asiakkaitamme myös uutiskirjepalvelun pystytyksessä ja kohderyhmän kasvattamisessa (GDPR:n ehdoilla) .
Esimerkki 1: Asiakkaamme Teiskon Viinin jouluinen uutiskirje.

Eri päätelaitteista ja mail-ohjelmista huolimatta uutiskirje voi olla tyylikäs ja teknisesti toimiva. Tämän kirjeen avasi 44,4 % kaikista vastaanottajista.
Esimerkki 2: Kuvakaappaus omasta, ajankohtaisesta asiakaskirjeemme

Olemme todenneet, että uutiskirje, joka ei näytä mainokselta, toimii usein parhaiten. Siksi käytämme usein pelkää tekstiä omissa kirjeissämme.
Uutiskirjeeseen myyntitehoa myyvillä tekstitekniikoilla ja datan avulla
Uutiskirjeen lukuprosentteja väitetään joskus pieniksi. Se ei pidä paikkaansa. Uutiskirje on erittäin tehokas väline, jos kaksi ehtoa täyttyvät:
- Asiakkaalta on saatu lupa postitukseen
- Teksti otsikosta alkaen on huippulaatua, mikä ei tarkoita kauneutta tai mainonnallisuutta
Jatkuvasti hyvät lukijamäärät saavien uutiskirjeiden lisäkriteerit ovat:
- Kirkas tavoite lopputuloksesta määrittää sisällön alusta loppuun
- Asiakkaita kiinnostava ja auttava sisältö (löydetään dataseurannan avulla)
- Sisällöntuottaja osaa myyvät, testatut tekstitekniikat
Uutiskirjeen sisällön on jatkuttava saumattomasti laskeutumissivulla, jos lopputuloksina halutaan muutakin kuin lukijamääriä.
Konversion seuranta kuuluu pakettiimme. Perustasolla seurataan dataa, joka näyttää ensin kuinka moni lukija siirtyi uutiskirjeestä verkkosivuille ja sen jälkeen, kuinka moni näistä lukijoista otti yhteyttä tai osti tuotteen.
Uutiskirjevälineeksi MailChimp vai SendinBlue?
Sisällöissä uskomme konkretian, journalistisen otteen, yllätyksellisyyden ja kiteytysten voimaan.
”Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”
Reijo Hult, toimitusjohtaja, Lingoneer Oy
SendinBlue on Mailchimpia kustannustehokkaampi, jos tiedotatte useille eri vastaanottajaryhmille erilaisilla sisällöillä.
SendinBlue mahdollistaa myös tekstiviestitiedotuksen.
Uutiskirjejärjestelmän tilastojen lisäksi Googlen Analytics ja Search Console kertovat tarvittavan datan kirjeen tehosta yhteydenottoon tai ostoon saakka.
Kysy lisää, jos haluat tehoa sähköpostimarkkinointiinne.
PYYDÄ YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)
Löydät omilta sivuilta lisätietoa WordPress-laskeutumissivujen tehosta, mediatiedotuspalvelustamme tai markkinoinnin sisällöntuottaja-palvelusta.
Lue lisää: Tekstien tehon dataseuranta
Kaikissa yritysteksteissä ovat perustana yrityksen strategia, tavoite ja tahtotila.
Tekstejä testataan ennakolta tarpeen mukaan ja kanavan mukaan kohderyhmätestillä, A/B-testillä tai käytettävyystestillä ja myöhemmin konversiotestauksella.
Hyödynnämme erilaisia datalähteitä lajista riippuen. Jos mediatiedotetaan, tarvitaan tietoa ennakoitavissa olevasta uutisruuhkasta, jotta yrityksen tiedote ei jää uutismassan jalkoihin. Tätä tietoa saamme selville Googlen ja STT:n avulla.
Jos viestitään somessa, tarvitaan algoritmien ymmärrystä, jotta viesti voidaan ajoittaa ajankohtaan, jolloin lukijat ovat aktiivisia käytettävässä kanavassa. Tykkäyksiä ja jakoja tietenkin edellytetään, jotta viesti leviää.
Käytämme luonnollisesti hyväksi verkkosivujen Analytics-tilastoja ja muiden käyttämiemme välineiden omia tilastoja.
Tilastot ovat perusasia. Oleellista on, että kyetään löytämään ja arvioimaan merkityksellistä tietoa, jonka avulla voidaan kehittää asiakkaan myyntihyötyä.
Datan keskeisestä merkityksestä Google-hakukoneoptimointiin kerromme ylempänä sivulla, oman väliotsikkonsa alla.
Lisäksi usein on hyötyä kokemusperäisestä tiedosta siitä, mikä on ja mikä ei ole toiminut aiemmin.
Usein paras tapa löytää yritykselle tehokkaan tekstin kaava on kokeilukulttuuritaktiikka.
Selkeällä kielellä se tarkoittaa, että kokeillaan rohkeasti eri sisältöjä ja kanavia, mutta mitataan ja arvioidaan tavoitetta vasten jokainen kokeilu.
Huonot kokeilut karsitaan, onnistuneita jalostetaan. Näin päästään sisältöihin, jotka tuottavat jatkuvasti lisää tuloksia (esim. kysyntää).
Jatkuvassa palvelussa vastaamme itsenäisesti aikatauluista ja tarvittaessa myös uusista aiheistanne huolehtimisesta tai niiden luonnista.
Kampanja – riskitön kokeilumahdollisuus
Tarjoamme nyt poikkeuksellisen, sitoumuksettoman kokeilumahdollisuuden.
Otamme vuonna 2020 palveluumme rajatun määrän uusia asiakkaita, jotta voimme keskittyä kunkin asiakkaan asiaan täysipainoisesti ja tarjota asiakkaallemme parhaan osaamisemme.
Jos koet tarvetta myyville teksteille, mikset kokeilisi palveluamme?
PYYDÄ NOPEA YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)
Jos yrityksesi kaipaa medianäkyvyyttä, tutustu mediatiedotus-palveluumme.
Uutiskirjepalvelu – sisällöntuottaja – tiedottaja
Hinta, kokonaispalvelu
- Uutiskirje-palvelu: sisältö, jakelu ja raportointi keskim. 590 e/ kerta
- Sis. haastattelu ja teksti tai aineistonne jalostus ja stilisointi + taitto (tarvittaessa)
- Raportti: mm. lukijamäärä, kirjeen avaajat, lukukerrat ja konversio
- Ensityön takuu yrityksille: jos et ole tekstiluonnokseen tyytyväinen, voit perua työn (tällöin hinta 0 e)
- Tuntitöiden hintaperuste 88 e/h
Myyntisisällöt
- Testatut myyntisisältöjen tekniikat
- Vahva kokemus asiantuntijaviestinnästä
- Palvelun hinta voidaan sitoa kirjeen menestykseen tai luku- ja konversioprosenttienkasvattamiseen
Tiedotussisällöt
- Nopeat sisällöt vaativistakin aiheista
- Kokemus yrityksen eri tilanteista (muutos, onnistuminen, ongelmatilanne, kriisiviestintä)
- Julkistukset, mediatiedotus
Välineet
- Uutiskirjepalvelu: Mailchimp ja SendinBlue
- STT Info -tiedotepalvelu ja jakelu
- WordPress
- Dataseuranta: Analytics, Search Console
SOITA 050 512 2009 tai JÄTÄ LOMAKKEELLA NOPEA YHTEYDENOTTOPYYNTÖ
Hei,
Olen Sami Huhtala – toimittaja, sisältöstrategi ja Tulostien yrittäjä. Olen myös sisältöpalveluidemme yhteyshenkilö.
Vastaan mielelläni kysymyksiisi, olitpa kiinnostunut palvelustamme tai halusitpa tässä vaiheessa vain lisätietoa.
Nopeiten saat vastaukset, jos soitat minulle: 050 512 2009. Voit tietenkin lähettää minulle myös sähköpostia. Lisäksi voit pyytää tarjousta tai yhteydenottoa lomakkeelta:
PYYDÄ NOPEA YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)
Jos yrityksesi kaipaa medianäkyvyyttä, tutustu mediatiedotus-palveluumme.
Pyydä yhteydenotto tai tarjous
Tai soita 050 512 2009
Vastaamme lomakekyselyihin neljän tunnin kuluessa (arkisin kello 8–18). Tarjous sisältää takuun sisältötyön laadusta. Sopimuksessa ei ole irtisanomisaikaa.