Mediatiedotus ryhmärakentamisen suurhankkeesta

Suomen ensimmäinen kokonainen omakotitaloalue alkaa nousta Tampereen Vuorekseen ryhmärakennushankkeena. Tulostien tiedotuspalvelu toteutti hankkeen mediatiedotuksen.

Havainnekuva tulevasta Vuoreksen Kuutiot -pientaloalueesta. Arkkitehti SAFA Janne Kantee on suunnitellut myös Tampereen keskustan tulevan maamerkin, Laukontorin paviljongin

Vuonna 2015 voimaan tullut ryhmärakennuttamislaki tarjoaa uuden mahdollisuuden – rakennuttajana toimii rakennusliikkeen sijaan joukko yksityisiä ihmisiä.

Ryhmärakentamisen etuja ovat asukkaiden mahdollisuus vaikuttaa asuntonsa yksityiskohtiin, yhteisöllisyys ja kustannusten läpinäkyvyys. Osaurakoista maksetaan niiden nettohinnat. Yhteisöllisyydelle syntyy perusta jo rakennusvaiheessa, kun asukkaat pääsevät suunnittelemaan alueen yhteisen pihapiirin rakentumista.

Vuoreksen Kuutiot -nimeä kantava asuinalueelle nousee 21 persoonallista ekopuutaloa, jotka valmistetaan suomalaisesta puusta ja hengittävistä eristemateriaaleista. Talot suunnittelee arkkitehti SAFA Janne Kantee, joka on suunnitellut myös Tampereen keskustan tulevan maamerkin, Laukontorin paviljongin. Hankkeen konsulttina toimii insinööritoimisto LaRa.

Tiedotuspalvelumme sai hankkeelle laajan medianäkyvyyden. Kysy lisää.

Lisätietoa:
Mediatiedote
Hankkeen verkkosivut

Ota yhteyttä.Tiedustelusi säilyy luottamuksellisena.

1 + 5 =

Puhelin: 050 512 2009

Sähköposti: posti(a)tulostie.fi

Y-tunnus: 2775770-8

Lepomäenkuja 1 b, 33450 Siivikkala (Tampere)

Asiakkaiden osallistaminen kannattaa


Vuosien aikana hiottu yhteistyötapa säästää aikaanne. Asiakasviestinnässä testaamme uudet sisällöt asiakkailla ennen julkaisua tai otamme asiakkaat mukaan jo suunnitteluun. Testatusti toimiva sisältö on poikkeuksetta parempi ratkaisu kuin vain ammattilaisten mielestä toimiva sisältö. 


Rautainen kokemus sisällöntuotannosta

 Jos tavoitteena on erottuminen, välttämätön keino on rohkeus. Sen mittari on epävarmuus. Rohkea idea aiheuttaa aina epävarmuutta, jonka sietämistä erottuvan viestin myös monista muista sisältötyyleistä. Hyvin tuttuja lajeja ovat mm. tegiset ydinviestit, markkinoinnin palvelukuvaukset, uutisarvoiset yritysartikkelit, digipalvelujen käyttöliittymät ja informaatioarkkitehtuuri sekä erilaiset myyntiä tukevat tekstit.

*Tärkeä graafinen suunnittelu


Oleellista on, että graafinen suunnittelija sisäistää viestin tavoitteen. Kumppaneinamme toimii graafisen suunnittelun huippuja, joiden kanssa
korkean laadun tuottaminen on helppoa. Toteutamme asiakkaillemme markkinointiviestinnän aineistoja esitteistä verkkopalveluihin.