Tulostie uudistamaan Wiiste Oy:n viestintää

Rakentamisen langattomien kosteusmittausten markkinajohtaja Wiiste Oy valitsi keväällä Tulostien uudistamaan  viestintästrategiaansa ja viestintäänsä. Sen jälkeen Wiisteelle on jo saatu yrityksen innovatiivisen toiminnan arvon mukaista julkisuutta.

Wiisteestä voi lukea tarkemmin tämän päivän Kauppalehden jutusta tai Aamulehden artikkelista. Aiemman tiedotteen uudesta ratkaisusta rakentamisemme merkittäviin kosteudenhallinnan ongelmiin hyödynsi mm. TM Rakennusmaailma.

Mediatiedotuspalvelu: kuvassa Wiiste Oy:n toimitusjohtaja Toni Luopajärvi.

Edessä Wiiste Oy:n tj.Toni Luopajärvi kädessään uusi ja markkinoiden ensimmäinen betonivaluun upotettava, täysin langattomasti nettiin viestivä IoT-anturi. Takana Näsinneula, joka oli nopeine liukuvaluineen aikansa teknologinen huipputuote ja mm. vuoden 1970 betonirakenne Suomessa.

Wiiste julkaisee syys-lokakuun vaihteessa uuden, betonivaluun upotettavan IoT-kosteusanturin, joka lähettää kuivumistiedot suoraan betonivalusta pilvipalveluun eli asiakkaan näytöllä luettaviksi.  Yhtiöllä on oma tuotekehitys ja sen tuotteet myös valmistetaan Suomessa.

Tulostie uudistaa Wiisteen kanssa yhtiön viestinnän kokonaisuutta pitkäjänteisesti. On ollut innostava mahdollisuus lähteä ideoimaan ja tekemään Wiisteen viestintää yhtiön liiketoiminnan kasvun tukena. Lisää tuloksia on luvassa tuonnempana.

Tulostien viestintätoimisto-palvelut

Lähetä viesti - vastaamme nopeasti

11 + 7 =

Soita 050 512 2009 

Lepomäenkuja 1 b
33450 Siivikkala (Tampere)

Y-tunnus 2775770-8

Nopea tiedotuspalvelu luotettavalta kumppanilta.