Tulostie uudistamaan Wiiste Oy:n viestintää

Tulostie uudistamaan Wiiste Oy:n viestintää

Wiisteestä voi lukea tarkemmin tämän päivän Kauppalehden jutusta tai Aamulehden artikkelista. Aiemman tiedotteen uudesta ratkaisusta rakentamisemme merkittäviin kosteudenhallinnan ongelmiin hyödynsi mm. TM Rakennusmaailma.

Wiiste julkaisee syys-lokakuun vaihteessa uuden, betonivaluun upotettavan IoT-kosteusanturin, joka lähettää kuivumistiedot suoraan betonivalusta pilvipalveluun eli asiakkaan näytöllä luettaviksi.  Yhtiöllä on oma tuotekehitys ja sen tuotteet myös valmistetaan Suomessa.

Tulostie uudistaa Wiisteen kanssa yhtiön viestinnän kokonaisuutta pitkäjänteisesti. On ollut innostava mahdollisuus lähteä ideoimaan ja tekemään Wiisteen viestintää yhtiön liiketoiminnan kasvun tukena. Lisää tuloksia on luvassa tuonnempana.

Kuva:
Wiiste Oy:n tj.Toni Luopajärvi kädessään uusi ja markkinoiden ensimmäinen betonivaluun upotettava, täysin langattomasti nettiin viestivä IoT-anturi. Takana Näsinneula, joka oli nopeine liukuvaluineen aikansa teknologinen huipputuote ja mm. vuoden 1970 betonirakenne Suomessa.

”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy