Uusi puuinnovaatio: Tulostie tiedotti

Uusi puuinnovaatio: Tulostie tiedotti

Suomalaisella innovaatiolla mentiin taas uutiskynnysten yli, kuten odottaakin sopi. Sepa Oy puisessa meluseinässä on kiinnostavaa mm. se, kuinka yritys aikoo valloittaa Ruotsin markkinat, vaikka ruotsalaiset ratkaisut ovat halvempia?

 

Ruotsalaiset säästävät materiaalikuluissa, sillä sikäläinen meluseinien käyttöikäodote on puolet suomalaisesta.

Mutta Sepalla kaksi valttia. Parempi tuote ja prosessi. Kehitysjohtaja Olli Hentunen kertoo asian konkreettisemmin.

– Mietimme, että voimme mennä Ruotsiin mennä maan tavalla tai tarjota omaa ratkaisuamme.  Päädyimme omaamme. Meillä on 6,5 metrin jännevälit sikäläisiin 4 metrin jänneväleihin verrattuna. Hintaero kuroutuu kiinni seinän pystytyksen tehokkuudessa. Asiakas saa samalla rahalla pidemmän käyttöiän, Olli Hentunen sanoo.

Pystytys tapahtuu siten, että valmis seinämoduuli lasketaan nosturilla perustuksille. Nopeaa, verrattuna aiempaan paikalla tekemisiin ja erilaisiin variaatioihin.

Ja ympäristöystävällistä. Tuotteen hienouksiin kuuluu, että kestopuun suoja-aineita ei tarvita.

Alkuperäinen tiedote ja ensijulkaisijat löydät kommenttikentästä.

Entä innovaation materiaali? Aikaan sopivasti kuusi, josta on moneen muuhunkin kuin joulukoristeiden ripusteluun.

Mutta onhan kuusi siinäkin roolissa ainoa oikea.

Hyvää joulua!

Sami Huhtala

Lisätiedot:
Alkuperäinen tiedote
Ylen julkaisu
Metsälehti
Äänekosken Kaupunkisanomat

Tiedospalvelumme

”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy