Google-optimointi: kriittinen avainsanojen valinta
Hakusanatyön tärkein lähtökohta on fakta. Mitä ovat tärkeimpiä kohderyhmienne ostajapersoonien käyttämiä hakusanoja? Kuinka paljon niitä todellisuudessa haetaan markkina-alueeltanne?
Entä mikä on avainsanojen kilpailutilanne? Mitkä ovat kilpailijoidenne käyttämät sanastot ja vahvuudet esimerkiksi Googlessa?
Ja erittäin oleellisena asiana:
- Millä sanastoilla on teidän on mahdollista nousta hakulistauksen kärkeen nopeahkosti resurssinne huomioiden?
Avainsanatutkimus kuuluu aina verkkosivujen sisältötyöhömme. Suosittelemme teille vain avainsanastoja, joilla voidaan nousta Googlen kärkisijoille ja saadaan riittävä asiakasvolyymi sivuillenne.
Työ perustuu sivun semantiikkaan, tehokkaimpiin elementteihin keskittymiseen ja oikeisiin toistoprosenteihin. Ja samalla hyvään, kiinnostavaan tekstiin.
Teemme myös muut SEO-toimenpiteet verkkosivuille. Kun kaikki on valmista, seuranta alkaa ja saatte haluamassanne rytmissä teille tärkeimmät tiedot kehityksestä.
Jatkuvassa yhteistyössä sisältöjä työstetään tehokkaammiksi sivujen kävijäseurannan, käyttäytymisseurannan ja orgaanisen liidituoton datan perusteella.
Pyydä tarjous tai kysy lisää.