Saat meiltä nyt  poikkeukselliseen  hintaan huipputiimin tekemät WordPress-verkkosivut, joilta voit realistisesti odottaa muutosta nykyiseen tilanteeseenne.

Lisäksi saat takuun. Google-näkyvyytenne paranee avainsanoillanne vähintään 100 % ja sivustonne latausnopeus (Pagespeed) on vähintään 90/100 (desktop) ja 75/100 (mobiili) – tai palautamme sinulle osan hinnasta.

Annamme takuun myös graafikon luoman ulkoasun ja SEO-sisällöntuottajan kirjoittaman tekstisisällön onnistumisesta. Se tarkoittaa, että molemmat ovat valmiit, kun olet lopputulokseen tyytyväinen.

Sopimuksessa on määritetty selvät työvaiheet. Työ etenee hyväksymisvaiheiden kautta.

Saat lisätietoja heti soittamalla 050 512 2009 tai nopeasti jättämällä lomakkeella yhteydenottopyynnön. Hinnat on kerrottu seuraavan kappaleen jälkeen.

Mihin asioihin haluat muutosta?

Jos haluat verkosta lisää tarjouspyyntöjä, me autamme sinua saamaan niitä. Tällaisen WordPress-sivuston saat muutamassa viikossa huippuosaajien (min. 15 v kokemus)  toteuttamana:

  • Toimialanne nopein (Pagespeed)
  • Googlen kärkisijoilla laajasti (SEO)
  • Laajentuessaankin helposti päivitettävä
  • Sovitettu täydelliseksi myös mobiililaitteille
  • Myynnin liidimoottoriksi viritetty
  • Visuaalisesti ja sisällöiltään korkealaatuinen
  • Datan perusteella kehittyvä
  • Varmasti tietoturvallinen (optio)

Tulostie tekee tuotantonsa kokeneiden erikoisosaajien verkostona. Olemme tehneet tulosta yhdessä pitkään. Löydät lisätietoa konseptistamme yrityssivultamme.

Hinnat ja kaksi asiakassivustoa, jotka on tehty tällä kustannustasolla

Seuraavien hintojen alta näet kaksi asiakkaidemme sivustoa, joihin on tehty näitä hintoja vastaava työmäärä. Sivustojen hinta oli: 6000  e – 9000 e. Jos tilaat valmiuslain aikana, hinta samalla työmäärällä tehdyissä sivustoissa:

Vaihtoehto 1: SaaS-palvelu; 215 – 295 e/kk + alv (sis. takuu)

SaaS-palvelu sopii erinomaisesti liiketoimintoihin, joilla on poikkeusaikojen takia käyttöpääomalle tarvetta muuhun kehittämiseen, mutta liiketoiminnan kehittymisen esteenä ovat verkkosivut, jotka eivät tuota riittävästi myyntiä tai kysyntää Googlen kautta.

  • Hintaan sisältyy alla kuvattu kokonaistoteutus ja nopea WP-palvelin (24/7 tuki)
  • Hinta sisältää lisäksi WP:n teknisen ylläpidon (automaattiset järjestelmäpäivitykset + manuaalinen tarkistus 1 x kk ja tarvittavat manuaaliset  päivitykset)
  • Hinta sisältää myös Google-löydettävyytenne kehityksen seurannan (avainsanastonne sijoitukset) yhdeltä kohdemarkkina-alueeltanne & raportin 1 x kk
  • Optio: Google-löydettävyytenne ja konversioiden (esim. kysyntä)  jatkuva ylläpito ja parantaminen, mahdollisuus sitoa hinta tuloksiin
  • Muut sisältö- ja kehityspalvelut tarvittaessa sop. mukaan
  • 36 kk sopimus, joka jatkuu toistaiseksi voimassa olevana
  • Sopimuksessa takuu työn laadusta ja yhteistyön toimivuudesta
  • Sopimuksen irtisanomisen sopimuskauden aikana mahdollista

Vaihtoehto 2: Kertatoteutus 4500 e – 6900 e + alv (sis. takuu)

  • Alla kuvattu kokonaistoteutus
  • Palvelin ja ylläpitopalvelut valintanne mukaan erikseen

Oman sivustonne hinta voi olla pienempi tai suurempi työmäärästä riippuen. Kysy hintaa, saat nopeasti tarjouksen.

1. Autolahde.fi


“Yli 60% sivustomme vierailijoista käyttää mobiililaitteita. Ero vanhoihin sivuihin on mobiilikäyttäjälle kuin yö ja päivä. Kysyntää on tullut yhä hyvin (tilanne 23.3.), ja vaikutus myyntiimme on varmasti selvä, kunhan korona-ajoista selvitään.” Henri Mäkelä, toimitusjohtaja, Autolähde Oy

  • Uudistus tehtiin kolmessa viikossa
  • Etusivun mobiili-latautumisnopeus (Pagespeed) oli vanhalla WP-sivustolla 15-25/100 – kuvia on runsaasti
  • Uudistuksemme jälkeen nopeus on nyt  n. 90-95/100 (vaihtelee aina ajankohdasta riippuen)
  • Lisätietoa työstä ja vaikutuksista löydät uutisestamme

2. CaraCom.fi

”Lupaus piti. Uuden sivuston ansiosta kysyntämme on kasvanut selvästi”
Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja, CaraCom Group Oy

Voit lukea lisää CaraComin konseptista uutisestamme.

Loppuhinta riippuu  työn laajuudesta ja toiminnoista. Saat omasta WordPress-työstänne selkeän kokonaistarjouksen.

Nämä työt sisältyvät hintaan – WordPress-verkkosivut

WordPress-palvelumme perustuu yli 20 vuoden kokemukseen ja satoihin tehtyihin sivustoihin. Toteutustyöhön tavallisesti sisältyvät osiot:

  • MUUTOS: Mitä haluat parantaa ja saavuttaa? Autamme sinua asettamaan liiketoimintaanne sidotut tavoitteet ja mittarit sivustolle.
  • RAKENNE: Suunnittelemme SEO-löydettävyyden maksimoivan rakenteen ja navigaation.
  • WP: WordPressin rakentamisessa ei käytetä WP:n valmisteemojen “automaattirakennustyökaluja”, esim. Diviä (ne hidastavat sivustoa ja vaikeuttavat myöhemmin ylläpitoa). WP muokataan helppokäyttöiseksi ylläpitotyökaluksi.
  • SEO: Tärkein Google-löydettävyyden perusta osa on faktoihin perustuva avainsanasto. Työkaluillamme nähdään, mitä sanoja potentiaaliset asiakkaanne todellisuudessa käyttävät Google-hauissaan ja kuinka paljon. Näin voidaan luoda avainsanasto, jolla saatte sivullenne selvästi nykyistä enemmän asiakkaita. Samalla tutkitaan nykyisen avainsanastonne teho (avainsanatutkimus).
  • CRO: Ostajapersoonat ja ostopolku. Saatte vahvaa tukea konversioiden (esim. tarjouspyynnöt) lisäämiseen. Suunnittelemme kanssanne sisällön kohdennukseen ja verkkosivujen tehokkaan ostopolun rakentamiseen. Luomme konversiopisteet ja konversiotoiminnot (”Call to action”).
  • DESIGN: WordPressin hallitseva huippugraafikko suunnittelee käyttöliittymän (UI) ulkoasun.
  • COPY: Kirjoitamme tai tuemme teitä myyntiänne edistävien tekstien tuottamisessa.  Teemme työn avainsanaperusteisesti, jotta Google-löydettävyydellenne saadaan paras perusta. Se sisältää sivujen sisäisen navigaation optimoinnin hakulöydettävyyttä parantamaan.
  • WP: Sivustoa nopeuttavat elementit ja turvalliset liitännäiset asennetaan valmiiksi (kuvien kevennys, välimuistin optimointi)
  • KÄYTTÖOPASTUS: saatte ensimmäisellä käyttökerralla etäneuvonnan päivitysten tekemiseen – tai voitte jättää päivitykset ylläpitomme vastuulle

Takuu kaikista tärkeistä osista – Pagespeed, SEO, tekstit ja ulkoasu 

Annamme poikkeuksellisen, konkreettisen takuun kahdesta osa-alueesta, jotka ovat nopeasti mitattavissa.

Tekemämme tarjouksen mukainen hinta laskee 15%, jos toista tavoitetta ei saavuteta ja 30% jos kumpaakaan tavoitetta ei saavuteta

  1. Avainsanojen Google-sijoitukset nousevat vähintään 100% nykyisestä, sis. 10 teille tärkeintä avainsanaa ja/tai hakufraasia (myös muut optimoidaan)
  2. Latautumisnopeus/Pagespeed (Googlen mittarilla) on mobiililaitteilla vähintään 75/100 ja Desktop-laitteilla 90/100:

Pagespeed ja SEO-takuut edellyttävät, että palvelin mahdollistaa WordPress-sivustolle riittävän suoritustason (alk. 13 e/kk).

Annamme takuun myös graafikon luoman ulkoasun ja SEO-sisällöntuottajan kirjoittaman tekstisisällön onnistumisesta. Se tarkoittaa, että molemmat ovat valmiit, kun olet lopputulokseen tyytyväinen.

Työ etenee hyväksymisvaiheiden kautta. Näet selkeästi, mitä saat.

Entä ylläpito ja konversion (kysynnän) kehitys?

Verkkosivuston palvelintila on edullista, kuten tiedätkin. Palvelinhotellien halvimmat vaihtoehdot alkavat hintaluokasta 2 e/kk. Nopean WP-palvelimen hinta alkaa tasolta 13 e/kk. Se sisältyy SaaS-palvelumme hintaan (yllä).

WordPress-ylläpitotyökalussa keskitytään helppokäyttöisyyteen. Voitte päivittää  sisältöjä nopeasti juuri tarpeenne mukaiseksi muokkaamallamme WP:n ylläpitotyökalulla.

Mikäli haluatte ulkoistaa sisältöjen päivityksen, tarjoamme avuksenne päivityspalvelun, jonka vasteaika on lyhyt. Sisällöntuottaja-palvelullamme on vahva historia tuloksellisten sisältöjen tekemisestä yrityksille.

Hyvä verkkosivusto tuo itsessään tuloksia, mutta sen todellinen teho saavutetaan kehityksellä julkaisun jälkeen. Tarjoammekin   asiakkaidemme avuksi kehityspalveluja.

Kehityspalveluissa toimimme aktiivisesti tukenanne ja otamme vastuuta sivustonne tehon kehittämistä, jotta se tuottaa jatkuvasti lisää tavoitteenne mukaisia lopputuloksia.

Sales Fellow -kehityspalvelun hinta voidaan poikkeuksellisesti sitoa myös onnistumisiin. Tämä antaa teille turvaa ja on meille kannustin. Mikäli emme onnistuisi tuottamaan teille tavoiteltuja tuloksia, palvelun hinta laskee. Jos saamme aikaan lisää tuloksia, saamme niistä lisäkorvauksen. Molemmat voittavat.

Tutustu kehityspalveluihimme ja kysy lisää Sales Fellow -palvelusta.

Perusasiat tehty?

Oletamme em. lähtökohdassa, että teillä on suunnittelun perusasiat tehtynä.

Jos näin ei ole, verkkosivuston suunnittelun tulisi alkaa tavoitteesta ja mittareista.

Viestinnän tavoitteiden pitää tukea yrityksen liiketoiminnan strategisia tavoitteita.

Mittareiden taas pitäisi teille antaa numeerista tietoa liiketoimintahyödystä niin selvästi, että saadaan  peruste päätöksille – muutetaanko viestintää ja miten, jotta tuottavuutta voidaan parantaa?

Turhaa dataa kertyy helposti ja aivan liikaa. Kävijätilastot ja Google-sijoitukset eivät yksin kerro juuri mitään sivuston tuottavuudesta.

Mikä teille on tärkeintä? Sitä kannattaa mitata.

Asiakkaan tunteminen on toinen markkinoinnin tehon edellytys myös verkkosivuilla – siksi asiakastutkimus tai asiakkaan osallistaminen tavalla tai toisella on järkevää.

Tarjoamme kokenutta tukea myös strategiseen suunnitteluun. Voit lukea lisää suunnittelun perusteista yrityksen viestintästrategia -sivuiltamme.

Saammeko auttaa sinua?

Pyydä yhteydenotto tai tarjous – Tai soita: 050 512 2009 (Sami Huhtala).

Seuraavissa jatkoteksteissä kerromme, kuinka liidien saaminen ja suora myyntiteho maksimoidaan WordPress-sivustolla. Meillä on yli 20 vuoden kokemus näistä töistä.

Seuraavat asiat ratkaisevat, tuoko WP-sivustonne myyntiä:


1) Löydettävyys ja liidit heti julkaisun jälkeen

Uudet WordPress-verkkosivut eivät aiheuta nykyisten Google-sijoitustenne romahtamista, sillä vanhan sivustonne tuoma Google-löydettävyys säilytetään uudelleenohjausten avulla.

Tärkeämpi kysymys on, käyttävät potentiaaliset asiakkaanne nykyisiä avainsanojanne hakiessaan alanne tarjontaa Googlesta?

Jos suurin osa kohderyhmästänne käyttää aivan muita hakusanoja, ette saa toivomaanne potentiaalisen ”asiakasmassan” kysyntää, vaan ainoastaan rippeitä siitä.

Kerromme oikean avainsanaston faktapohjaisesta valinnasta seuraavassa tekstissä.

Nopein keino uuden kysynnän saamiseen on verkkomainonta (Google Facebook, Instagram + retargeting). Kestävin ja järkevin työ on Google-optimointi (SEO, hakukoneoptimointi), joka tuo asiakasvirtaa myös tulevaisuudessa – jos kokonaisuus on tehty oikein.

Google-optimoinnin perustarkoitus on tehdä sivustosta asiakkaalle mahdollisimman nopeasti saavutettava, helppo löytää, helppo käyttää ja sisällöltään kiinnostava – siten, että Google toteaa näissä asioissa onnistumisen.

Teidän näkökulmastanne se tarkoittaa, että asiakkaat löytävät palvelunne tai tuotteenne Googlen sivulta 1  hakemillaan avainsanoilla.

PYYDÄ NOPEA YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)


2) SEO: Googlen kärkisija väärällä avainsanalla on turha

Ensimmäinen uuden WP-sivuston ratkaiseva elementti on SEO-sisällöntuotannon onnistuminen.

Tärkeintä on ensin valita oikeat avainsanat, jotka tuovat haluttuja kävijöitä sivuille. On tiedettävä, mitä hakufraaseja mahdolliset asiakkaanne käyttävät ja paljonko volyymia ne toisivat sivuillenne, jos sijoittuisitte niillä kärkisijoille.

Hyvä Google-löydettävyys ei tuo kysyntää, jos avainsanasto on väärä

Tärkeää on paitsi sanan kuvaavuus, myös sen käyttömäärä – kuinka monta hakua kuukaudessa asiakkaat todellisuudessa tekevät avainsanalla Googlesta?

Erinomainen sana, jolla tehdään alle 10 hakua kuukaudessa, ei voi tuoda suurta asiakasmäärää sivuillenne.

Monen yrityksen nyt erinomaisena pitämä löydettävyys perustuu harhaan. Googlen ykkössijoja on saavutettu avainsanoilla, joita käyttää todellisuudessa hyvin harva mahdollinen asiakas palvelua hakiessaan.

Useimmat yritykset jäävät toimialansa suuren volyymin sanastoilla kauas Googlen ensimmäisistä hakusivuista.

Ja useimmiten vain volyymilla ja ykkössivulla on merkitystä, jos haetaan varteenotettavaa määrää uusia, potentiaalisia ostajia sivuille hakulöydettävyyden kautta.

Mitä hakusanoja sinun asiakkaasi käyttävät Googlessa?

Tulotiellä on erinomaiset SEO-ohjelmistot tuottavan avainsanaston valintaan. Lisäksi käytämme Googlen omia työkaluja.

Saat tiedon, millä sektorinne avainsanoilla tehdään eniten hakuja Googlesta. Tämän tiedon avulla voidaan tavoitella suuria potentiaalisia asiakasmassoja.

Näemme SEO-työkaluillamme myös esimerkiksi sen, miksi teitä korkeammalle kilpailijoidenne sivustot ovat teidän edellänne.  Tämän tiedon avulla sivustollanne voidaan tehdä täsmälleen oikeita muutoksia nousunne eteen.

SEO-sisällöntuotanto on vahva erikoisalamme. Voit lukea parhaillaan käynnissä olevasta työstämme yhden oman, uuden avainsanamme (sisällöntuottaja) hakukoneoptimoinnista sisällöntuottaja-sivultamme.


3) Sivuston rakenne ja navigaatio – käytettävyys ja hakubottien ohjaus

Toinen tärkeä vaihe kysynnällenne on WordPress-sivuston rakenne, jossa on huomioitava avainsanastonne ja Googlen hakubottien logiikka, sillä pelkät jälkikäteen tehdyt sisältötoimenpiteet eivät yksin riitä hyviin hakusijoituksiin.

Tärkeimpien avainsanojen tulisi näkyä sivuston valikossa ja url-osoitteissa – ei vain otsikoissa, teksteissä, kuvainfoissa, titleissä ja descriptioneissa. Myös sivun sisäisten linkitysten on tuettava avainsivujen löydettävyyttä.

Kolmas tehokkaan WordPress-sivuston avainosa on tekninen toteutus. Tekninen toteutustapa on kriittinen etenkin Google-löydettävyydelle tärkeän sivun latautumisnopeuden (Pagespeed) kannalta.

Jos WordPress-verkkosivut on rakennettu hitaiksi, nopea palvelinkaan ei nosta ”Pagespeed-nopeutta” kovin korkealle. Ja Pagespeed on yksi tärkeä kriteeri, jolla Google määrittää sivuston sijoitusta.

Teknisesti hyvin tehty, kevyt sivusto saavuttaa korkeat Pagespeed-arvot edulliseenkin web-hotelliin sijoitettuna.

Useimpien yritysten WordPress-sivustot on kuitenkin rakennettu eri toimijoiden tekemien teemaliitännäisten työkaluilla.

Lisää teemaliitännäiseten (esim. Divi) haitallisuudesta seuraavassa kappaleessa.


4) Alusta - WordPress-teemarakentaja voi romauttaa Google-näkyvyyden

WordPress-sivuston teemarakentajilla (esim. Divi) on helppo rakentaa kokonaisuus, jossa on paljon ominaisuuksia. Se on yksi myös syy WordPress-sivuntekijöiden suureen määrään.

Teemarakentajat kuitenkin tekevät sivuista ajan mittaan hitaat, sillä ne tuottavat sivuille paljon turhaa koodia (esim. ylisuuria CSS-tiedostoja).

Meidän näkökulmastamme teemarakentajat ovat All Inclusive -halpamarketeja. Niistä saa miltei millaisen toiminnallisen kokonaisuuden ilmaiseksi tai halvalla ja näennäisen helposti, mutta helppokäyttöisyyttä ja pitkäikäisyyttä (ehjänä) on turha odottaa.

Emme käytä teemarakentajia. Muokkaamme WordPress-verkkosivut täsmälleen asiakkaan tarpeen mukaiseksi, nopeaksi, varmaksi ja helpoksi kokonaisuudeksi, jota voi laajentaa ilman tietoturvaltaan riskialttiita ja sivustoa hidastavia liitännäisiä.

Sisällön päivittäjälle tärkeintä on päivittämisen helppous. Sisältötekstien ja kuvien päivittämisen on sujuttava hetkessä ja taiton pysyttävä varmasti ehjänä. Se on toteutustapamme yksi etu.

Lisäksi itse WordPressin, ohjelmointikielen, tietokannan, palvelimen ja liitännäisten päivityksistä on huolehdittava jatkuvasti, kuten SaaS-palvelussamme tehdään.

Vanhentuneet ohjelmistoversiot ovat tietoturvariski ja johtavat hakusijoitusten romahtamiseen, mikäli Google havaitsee haittaohjelman sivustolla.


5) Ulkoiset linkit - kumppanit apuun, kiitos!

Neljäntenä tärkeänä osana sivustolle on hankittava ulkoisia linkkejä, jotka kertovat Googlelle, että olette toimialanne luotettu asiantuntija, joka tarjoaa tiedon hakijalle niin hyvää tietoa, että sivuillenne halutaan ohjata myös muilta sivulta.

Ulkoisella linkillä tarkoitamme esimerkiksi hakemistosta tai kumppaniyritystenne sivuilta teidän sivuillenne ohjaavaa linkkiä, siis linkkiänne ko. sivuilla.  Ne ovat useimmiten heikoiten huomioitu elementti yritysten SEO-kilpailussa.

Pelkkä määrä ei ratkaise, sillä Google antaa linkeille erilaiset arvot. Se on myös rankaissut sijoituspudotuksilla yrityksiä, jotka käyttävät teennäisiä menetelmiä linkkien saanniksi (esim. ”linkkifarmit”) hakusijoituksia nostaakseen. Hakemistotkaan eivät keskimäärin saa hyvää linkkiarvoa.

Siksi asiakkaammekin voi auttaa asiassa. Hyvät toimialakohtaiset ja aitojen kumppaniyritysten sivuilta  asiakkaamme sivuille saadut linkit ovat arvokkaita.

Myös linkkisanan sisältö on tärkeä. Yrityksen nimi on yleisin linkin sisältö, mutta tehokkaammin Google-sijoituksianne auttaa etusivunne sijaan suoraan kohdesivulle ohjaava, jonka informaatio sisältää  avainsanan.

Edellisten kappaleiden sanoma yhdessä lauseessa: uudella sivustollanne sisällön, rakenteen, teknisen toteutuksen ja linkitysten on oltava paremmassa kunnossa kuin kilpailijoillanne, jotta voitte sijoittua Googlen hakutuloksissa kilpailijoitanne korkeammalle, kun potentiaalinen asiakas etsii tarjoamaanne palvelua tai tuotetta.

Parasta on, että samat kriteerit palvelevat asiakastanne.

Teidän kannaltanne kyse on tietenkin siitä, saatteko verkkosivuilla lisää myyntiä vai ette. Yhden tai osa-alueen osaaminen eri enää riitä, kilpailu on kiristynyt.


HINNASTO - WordPress-ylläpito ja liidimoottorinne jatkokehitus

Palvelin

Suosittelemme alustaksi tehokasta WP-palvelinta, jonka  nopeus on 3 x tavalliseen web-hotelliin verrattuna. Kumppanimme Xetnetillä WP-palvelinten hinnat alkaen 13 e/kk. Hinnat sisältävät 24/7-palvelintuen.

Sisältöjen päivitystukipalvelu

Voitte päivittää sisältöjä juuri tarpeenne mukaiseksi muokkaamallamme WP:n ylläpitotyökalulla erittäin helposti. Jos haluatte ulkoistaa sisältöpäivitykset, tarjoamme täyden palvelun:

  • Copy-työt, kuvamanipulaatio, graafinen suunnittelu ja kuvapankkin kuvat
  • Tuntihinta 88 e/h, minimilaskutus 0,5 h
  • Vasteaika: max. 2 h työt julkaistaan arkisin 24 h kuluessa

KEHITYSPALVELUT – VAIHTOEHDOT

1. Huolenpito: 69 e/kk (sisältyy SaaS-palveluun)

  • Manuaaliset ja automatisoidut WP-päivitykset (manuaalinen tarkistus 1xkk varmistaa toimivuuden, tietoturvan, nopeuden ja eheyden)
  • SEO-hakukoneoptimointi: Google sijoitustenne kuukausiseuranta kohdemarkkina-alueistanne (1 maata/sijainti, 30 avainsanaa) – raportti teille 1 x kk

2. SEO-kehitys 190 e/kk
– huolenpito-palvelun sisältö ja lisäksi.

  • Laajempi SEO-seuranta (5 maata/sijaintia, 150 avainsanaa), raportti 1-4 x kk
  • Asiantuntijan SEO-analyysi ja kehitysehdotukset (löydettävyytenne kehitys) 1 x 2 k
  • WordPress-sivustonne liitetään reaaliaikaiseen SEO-seurantaan. Näette säännöllisesti Google-löydettävyytenne kehityksen teille tärkeissä kohdesijainneissa.
  • Valitsemme kanssanne teille tärkeät sijainnit, joiden paikallista löydettävyyttänne seurantaan.
  • Raportti sisältää kohdemarkkinoidenne Google-ranking -tulokset ja mm. sijoitustenne  kehittymisen, joka kertoo optimoinnin toimenpiteiden tehon.
  • Saatte säännöllisesti ehdotukset tilanteen parantamiseksi.

3. Sales Fellow -konversiokehitys alk. 590 e/kk

Sitoudumme kehittämään tuloksianne jatkuvasti ja toimimaan tukiyksikkönäsi. Otamme tulosvastuun kanssasi sovituista osista. Tulosten saavuttaminen voidaan sitoa hintaan, jolloin sovittu perushinta laskee tai nousee teille aikaansaamiemme tulosten mukaan. Sisältö: edellisten palvelujen sisältö ja lisäksi:

  • Konversionne ja Google-tilanteenne jatkuva seuranta ja kehitys
  • Datapohjainen tilannearvio ja kehitysehdotukset 1 x kk
  • Teemme tilannearvion esiin tuomat pientyöt/korjaukset tai ratkaisuehdotukset suuremmista muutostarpeista oma-aloitteisesti arvion yhteydessä
  • Seurantavälineinä myös Google Analytics ja Google Search Console
  • Nopea tekninen konsultointi teknisten ominaisuuksien kehitystarpeissanne
  • Sisältöpäivitystyöt (esim. blogi) – sopimuksen mukainen määrä

Tulosmittarit:

Sivujenne kävijämäärästä laskettava toteutumien (esim. yhteydenottojen) prosentti on selkeä mittari, joka kertoo työssä onnistumisesta, vaikka kävijämäärä vaihteleekin.

Kun kertyvästä datasta nähdään, mikä sisältö tai aktivointi toimii ja mikä ei, konversiota voidaan kehittää yhä tuloksellisemmaksi. Tätä työtä kutsutaan konversio-optimoinniksi (CRO).

Työn tulos voi yllättää. Jos sivustolla vierailee esimerkiksi muutama tuhat kävijää kuukaudessa ja konversiota voidaan kasvattaa parikin prosenttia, puhutaan 50-100 uudesta yhteydenotosta, liidistä tai tilauksesta kuukaudessa.


Lisäpalvelu: WordPress-verkkosivujen tietoturvan maksimointi

Palvelu asiakkaille, jotka haluavat mahdollisimman tietoturvallisen ja entistäkin nopeamman WordPress-sivuston.

Tämäkin palvelinratkaisu on kustannustehokas.

WordPress rakennetaan ja toimii eri palvelimella kuin julkinen sivusto. Käytännössä WordPressiin tehtyjen muutosten jälkeen julkiselle alustalle siirretään aina ”staattinen” html-sivuversio, joka toimii kuten tavanomainen verkkosivusto. Näin WordPress säilyy suojatulla palvelimella.

Ratkaisu toimii erinomaisesti tavanomaisille verkkosivuille, mutta ei dynaamisille verkkokaupoille.

Lisäksi julkinen verkkosivusto voidaan näyttää internetissä CDN-palvelun kautta. Tämä nopeuttaa sivuston latautumista ympäri maailmaa. Ratkaisu toimii hyvin kansainvälisesti operoiville yrityksille.

Jos olet teknisesti orientoitunut lukija, sinulle kertonevat lisää seuraavat termit: Docker-palvelin, LSCache-teknologian palvelintason välimuisti ja CloudFlare.

Tämän palvelun alustaksi suosittelemme kumppanimme Xetnetin ratkaisuja


Tulostien kokemus yritysten verkkosivustoista

Kaikilla eri osa-alueiden tekijöillä on vähintään 10 vuoden kokemus erikoisalaltaan ja verkkosivustojen toteutuksista.  Meillä on lisäksi minimissään vuosien yhteistyö takana etäverkoston toimintamallilla.

Saat meiltä  korkealaatuisen toteutuksen ja tuen. Jokainen tekijä kantaa henkilökohtaisesti myös yrittäjävastuuta, joka näkyy asiakkaan onnistumisen tärkeyden ymmärtämisenä.

Tulostien yrittäjä Sami Huhtalan kokemus

1989 – 1995
toimittaja ja viestintäyrittäjä

1995 – 2012
digitaalisen liiketoiminnan yrittäjä, toimitusjohtaja

Mediasignal Communications Oy, toimiala: verkkosivustot, digitaalinen liiketoiminta, konsultointi ja viestintä

Yhtiö aloitti toimintansa, kun kaupallinen Internet-viestintä oli vasta alkanut.

Toimintamme kehittyi verkkosivujen valmistamisesta 1990-luvun loppupuolella ohjelmistovalmistukseen ja vuodesta 2004 alkaen laajojen asiakasjärjestelmiin integroitujen verkkopalvelujen tuottamiseen.

Asiakkaitamme olivat yritykset, mm. HOK Elanto ja muu S-ryhmä (esim. Sokos Hotels), Finlayson, Fiskars, Katepal, Finnpark, Airam, Veikkaus sekä julkisista organisaatioista mm Pirkanmaan Liitto, Pirkanmaan sosiaalipalvelujen kuntayhtymä ja Helsinki EU Office.

Huomioimme kestävän kehityksen vahvasti toiminnassamme. Mediasignal Communicationsista tuli toimialan ensimmäinen yritys, jonka toimistolle WWF antoi Green Office -merkin.

Tein toimitusjohtaja-työ ohella jatkuvaa strategiasuunnittelua, vastasin yhtiön digiviestinnän sisällöistä, suurasiakasmyynnin hankkeista ja sopimussisällöistä sekä kehityshankkeista yhtiön avainasiakkaille.

Siirryin yrittäjyydestä free-uralle omin ehdoin. Yhtiö oli tuolloin tehnyt vuosia positiivista tulosta ja työllisti 11 ammattilaista.

2013 – 2015
konsultti, kouluttaja

2016 – Tulostie, viestintästrategi, yrittäjä

Palasin auttamaan yrityksiä sisältöjen ja digimarkkinoinnin vaikutusten kasvatuksessa, sillä tämä työ motivoi minua eniten.

Keskustelen  mielelläni kanssasi, jos olet kiinnostunut avusta. Nopeiten saat  vastaukset, jos soitat minulle: 050 512 2009.

Voit tietenkin lähettää minulle myös sähköpostia. Lisäksi voit pyytää tarjousta tai yhteydenottoa lomakkeelta:

PYYDÄ YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)

Testaa oman sivustonne tehokkuus – saat uutta tietoa!

Nyt tarjoamme perusarvioinnin veloituksetta ja kokonaisvaltaisen ammattilaistestin edullisesti (290 e). Saat samalla uutta tietoa mm. volyymihakusanoista, joita asiakkaanne käyttävät eniten Google-hauissaan.

Tutustu tarjoukseemme!

Pyydä yhteydenotto tai tarjous

Tai soita 050 512 2009

Vastaamme lomakekyselyihin neljän tunnin kuluessa (arkisin kello 8–18). Tarjous sisältää takuun sisältötyön laadusta. Sopimuksessa ei ole irtisanomisaikaa.


”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy