Hitaat WordPress-verkkosivut? Googlen kärkisijat saavuttamatta? Ulkoasu rikkuu päivitettäessä? Sisältöpäivitykset hankalia tehdä?

Poikkeustila -> me laskimme hintaa. Teemme työt aina etätiiminä. Tehokas toteutus onnistuu saumattomasti ja tarvittaessa  nopeasti. Huippuosaajien (min. 15 v kokemus) tekemänä etätyönä saat tällaisen WP-sivuston:

  1. Toimialanne nopein (Pagespeed)
  2. Googlen kärkisijoilla laajasti (SEO)
  3. Laajentuessaankin helposti päivitettävä
  4. Sovitettu täydelliseksi myös mobiililaitteille
  5. Myynnin liidimoottoriksi viritetty
  6. Visuaalisesti ja sisällöiltään korkealaatuinen
  7. Huoleton, ajantasainen ja datan perusteella kehittyvä
  8. Varmasti tietoturvallinen (optio)

Hinta – katso näiden esimerkkitoteutusten hinta

Tulostie tekee tuotantonsa huippuosaajien verkostona. Olemme kaikki pienyrittäjiä, joten saat vastuullisen toteutuksen ja autat pienyrityksiä tilaamalla meiltä. Löydät lisätietoa osaamisestamme tältä sivulta ja konseptistamme yrityssivultamme.

Konkretisoimme hintaa kahden tuoreen, toteuttamamme WordPress-sivuston avulla, koska loppuhinta riippuu aina laajuudesta ja toiminnoista. Saat omasta WordPress-työstänne selkeän kokonaistarjouksen.

Seuraavat sivustot ovat melko monipuolisia, hinta esimerkkien alla.

1. Autolahde.fi


“Yli 60% sivustomme vierailijoista käyttää mobiililaitteita. Ero vanhoihin sivuihin on mobiilikäyttäjälle kuin yö ja päivä. Kysyntää on tullut yhä hyvin (tilanne 23.3.), ja vaikutus myyntiimme on varmasti selvä, kunhan Korona-ajoista selvitään.” Henri Mäkelä, toimitusjohtaja, Autolähde Oy

  • Uudistus tehtiin kolmessa viikossa
  • Etusivullakin on runsaasti myytävien autojen kuvia ja tietoja
  • Etusivun mobiili-latautumisnopeus (Pagespeed) oli vanhalla WP-sivustolla noin 25/100
  • Uudistuksemme jälkeen se on nyt  n. 90-95/100 (vaihtelee aina ajankohdasta riippuen)

2. CaraCom.fi

”Lupaus piti. Uuden sivuston ansiosta kysyntämme on kasvanut selvästi”
Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja, CaraCom Group Oy

Em. sivustojen hintaluokka oli: 6000  e – 9000 e.

Jos tilaat valmiuslain aikana: hinta samalla työmäärällä tehdyissä sivustoissa:
4500 e – 6900 e + alv +
takuu onnistumisesta hintaan sisältyen (alla).

TYÖMÄÄRÄ em. hintaan: nämä työt teimme (suluissa osion erikoisosaaja):

  • Sivuston tavoitteen tarkennus & konversiosuunnittelu (SEO-copy ja digistrategi)
  • Tekstisuunnittelu ja sisällön kirjoittaminen (SEO-copy)
  • Navigaatio, ulkoasu ja grafiikka (graafikko)
  • Uuden, nopean WP-alustan rakennus (WP-rakennuksen ekspertti)
  • Sivunvalmistus ja vanhan toiminnallisuuden siirto osaksi sivuja (yhdessä)
  • Autolähteessä uusia, koodattuja toiminnallisuuksia (WP-ekspertti ja ohjelmoija)
  • Hakukoneoptimointi (SEO-copy ja WP-ekspertti)
  • Testaus ja julkaisu (SEO-copy ja WP-ekspertti)

CaraComissa suunnittelimme koko ulkoasun ja etsimme kuvat, Autolähteessä teimme ”Faceliftin”.

CaraCom-sivuilla kirjoitimme kaikki sisällöt, Autolähteessä noin 60% (muu vanhaa).

Ylläpito ja kehitys (kk-paketit) ovat valinnaisia osia. Niistä löydät tietoa otämän tekstin jäljestä.

Pagespeed, SEO, tekstit ja ulkoasu – takuu onnistumisesta

Annamme poikkeuksellisen, konkreettisen takuun kahdesta osa-alueesta, jotka ovat nopeasti mitattavissa. Alussa tekemämme tarjouksen mukainen hinta laskee 15%, jos toista tavoitetta ei saavuteta ja 30% jos kumpaakaan tavoitetta ei saavuteta

  1. Avainsanojen Google-sijoitukset nousevat vähintään 100% nykyisestä.
  2. Latautumisnopeus/Pagespeed (Googlen mittarilla) on mobiililaitteilla vähintään 75/100 ja Desktop-laitteilla 90/100:

Pagespeed ja SEO-takuut edellyttävät, että palvelin mahdollistaa WordPress-sivustolle riittävän suoritustason. Se ei tarkoita kallista palvelinta. Olemme käyttäneet toteutuksissamme kumppanimme Xetnetin nopeita WP-palvelimia.

Annamme takuun myös graafikon luoman ulkoasun ja SEO-sisällöntuotttajan kirjoittaman tekstisisällön onnistumisesta. Se tarkoittaa, että molemmat ovat valmiit, kun olet lopputulokseen tyytyväinen. Sopimuksessa on määritetty vaihteistus työosittain, eli työ etenee hyväksymisvaihden kautta. Näet selkeästi, mitä saat.

Voimmeko auttaa sinua? Pyydä yhteydenotto tai tarjous – Tai soita: 050 512 2009 (Sami Huhtala).

Sivuston rakentamisen perusasiat näet oikealta palstalta – mobiililaitteella perustiedot löytyvät tämän tekstin jäljestä. Seuraavissa jatkoteksteissä kerromme, kuinka liidien saaminen ja suora myyntiteho maksimoidaan WordPress-sivustolla. Meillä on yli 20 vuoden laaja kokemus näistä töistä.

Seuraavat asiat ratkaisevat, tuoko WP-sivustonne myyntiä:


1) Löydettävyys ja liidit heti julkaisun jälkeen

Uudet WordPress-verkkosivut eivät aiheuta nykyisten Google-sijoitustenne romahtamista, sillä vanhan sivustonne tuoma Google-löydettävyys säilytetään uudelleenohjausten avulla.

Tärkeämpi kysymys on, käyttävät potentiaaliset asiakkaanne nykyisiä avainsanojanne hakiessaan alanne tarjontaa Googlesta?

Jos suurin osa kohderyhmästänne käyttää aivan muita hakusanoja, ette saa toivomaanne potentiaalisen ”asiakasmassan” kysyntää, vaan ainoastaan rippeitä siitä.

Kerromme oikean avainsanaston faktapohjaisesta valinnasta seuraavassa tekstissä.

Nopein keino uuden kysynnän saamiseen on verkkomainonta (Google Facebook, Instagram + retargeting). Kestävin ja järkevin työ on Google-optimointi (SEO, hakukoneoptimointi), joka tuo asiakasvirtaa myös tulevaisuudessa – jos kokonaisuus on tehty oikein.

Google-optimoinnin perustarkoitus on tehdä sivustosta asiakkaalle mahdollisimman nopeasti saavutettava, helppo löytää, helppo käyttää ja sisällöltään kiinnostava – siten, että Google toteaa näissä asioissa onnistumisen.

Teidän näkökulmastanne se tarkoittaa, että asiakkaat löytävät palvelunne tai tuotteenne Googlen sivulta 1  hakemillaan avainsanoilla.

PYYDÄ NOPEA YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)


2) SEO: Googlen kärkisija väärällä avainsanalla on turha

Ensimmäinen uuden WP-sivuston ratkaiseva elementti on SEO-sisällöntuotannon onnistuminen.

Tärkeintä on ensin valita oikeat avainsanat, jotka tuovat haluttuja kävijöitä sivuille. On tiedettävä, mitä hakufraaseja mahdolliset asiakkaanne käyttävät ja paljonko volyymia ne toisivat sivuillenne, jos sijoittuisitte niillä kärkisijoille.

Hyvä Google-löydettävyys ei tuo kysyntää, jos avainsanasto on väärä

Tärkeää on paitsi sanan kuvaavuus, myös sen käyttömäärä – kuinka monta hakua kuukaudessa asiakkaat todellisuudessa tekevät avainsanalla Googlesta?

Erinomainen sana, jolla tehdään alle 10 hakua kuukaudessa, ei voi tuoda suurta asiakasmäärää sivuillenne.

Monen yrityksen nyt erinomaisena pitämä löydettävyys perustuu harhaan. Googlen ykkössijoja on saavutettu avainsanoilla, joita käyttää todellisuudessa hyvin harva mahdollinen asiakas palvelua hakiessaan.

Useimmat yritykset jäävät toimialansa suuren volyymin sanastoilla kauas Googlen ensimmäisistä hakusivuista.

Ja useimmiten vain volyymilla ja ykkössivulla on merkitystä, jos haetaan varteenotettavaa määrää uusia, potentiaalisia ostajia sivuille hakulöydettävyyden kautta.

Mitä hakusanoja sinun asiakkaasi käyttävät Googlessa?

Tulotiellä on erinomaiset SEO-ohjelmistot tuottavan avainsanaston valintaan. Lisäksi käytämme Googlen omia työkaluja.

Saat tiedon, millä sektorinne avainsanoilla tehdään eniten hakuja Googlesta. Tämän tiedon avulla voidaan tavoitella suuria potentiaalisia asiakasmassoja.

Näemme SEO-työkaluillamme myös esimerkiksi sen, miksi teitä korkeammalle kilpailijoidenne sivustot ovat teidän edellänne.  Tämän tiedon avulla sivustollanne voidaan tehdä täsmälleen oikeita muutoksia nousunne eteen.

SEO-sisällöntuotanto on vahva erikoisalamme. Voit lukea parhaillaan käynnissä olevasta työstämme yhden oman, uuden avainsanamme (sisällöntuottaja) hakukoneoptimoinnista sisällöntuottaja-sivultamme.


3) Sivuston rakenne ja navigaatio – käytettävyys ja hakubottien ohjaus

Toinen tärkeä vaihe kysynnällenne on WordPress-sivuston rakenne, jossa on huomioitava avainsanastonne ja Googlen hakubottien logiikka, sillä pelkät jälkikäteen tehdyt sisältötoimenpiteet eivät yksin riitä hyviin hakusijoituksiin.

Tärkeimpien avainsanojen tulisi näkyä sivuston valikossa ja url-osoitteissa – ei vain otsikoissa, teksteissä, kuvainfoissa, titleissä ja descriptioneissa. Myös sivun sisäisten linkitysten on tuettava avainsivujen löydettävyyttä.

Kolmas tehokkaan WordPress-sivuston avainosa on tekninen toteutus. Tekninen toteutustapa on kriittinen etenkin Google-löydettävyydelle tärkeän sivun latautumisnopeuden (Pagespeed) kannalta.

Jos WordPress-verkkosivut on rakennettu hitaiksi, nopea palvelinkaan ei nosta ”Pagespeed-nopeutta” kovin korkealle. Ja Pagespeed on yksi tärkeä kriteeri, jolla Google määrittää sivuston sijoitusta.

Teknisesti hyvin tehty, kevyt sivusto saavuttaa korkeat Pagespeed-arvot edulliseenkin web-hotelliin sijoitettuna.

Useimpien yritysten WordPress-sivustot on kuitenkin rakennettu eri toimijoiden tekemien teemaliitännäisten työkaluilla.

Lisää teemaliitännäiseten (esim. Divi) haitallisuudesta seuraavassa kappaleessa.


4) Alusta - WordPress-teemarakentaja voi romauttaa Google-näkyvyyden

WordPress-sivuston teemarakentajilla (esim. Divi) on helppo rakentaa kokonaisuus, jossa on paljon ominaisuuksia. Se on yksi myös syy WordPress-sivuntekijöiden suureen määrään.

Teemarakentajat kuitenkin tekevät sivuista ajan mittaan hitaat, sillä ne tuottavat sivuille paljon turhaa koodia (esim. ylisuuria CSS-tiedostoja).

Meidän näkökulmastamme teemarakentajat ovat All Inclusive -halpamarketeja. Niistä saa miltei millaisen toiminnallisen kokonaisuuden ilmaiseksi tai halvalla ja näennäisen helposti, mutta helppokäyttöisyyttä ja pitkäikäisyyttä (ehjänä) on turha odottaa.

Emme käytä teemarakentajia. Muokkaamme WordPress-verkkosivut täsmälleen asiakkaan tarpeen mukaiseksi, nopeaksi, varmaksi ja helpoksi kokonaisuudeksi, jota voi laajentaa ilman tietoturvaltaan riskialttiita ja sivustoa hidastavia liitännäisiä.

Sisällön päivittäjälle tärkeintä on päivittämisen helppous. Sisältötekstien ja kuvien päivittämisen on sujuttava hetkessä ja taiton pysyttävä varmasti ehjänä. Se on toteutustapamme yksi etu.

Lisäksi itse WordPressin, ohjelmointikielen, tietokannan, palvelimen ja liitännäisten päivityksistä on huolehdittava jatkuvasti, kuten SaaS-palvelussamme tehdään.

Vanhentuneet ohjelmistoversiot ovat tietoturvariski ja johtavat hakusijoitusten romahtamiseen, mikäli Google havaitsee haittaohjelman sivustolla.


5) Ulkoiset linkit - kumppanit apuun, kiitos!

Neljäntenä tärkeänä osana sivustolle on hankittava ulkoisia linkkejä, jotka kertovat Googlelle, että olette toimialanne luotettu asiantuntija, joka tarjoaa tiedon hakijalle niin hyvää tietoa, että sivuillenne halutaan ohjata myös muilta sivulta.

Ulkoisella linkillä tarkoitamme esimerkiksi hakemistosta tai kumppaniyritystenne sivuilta teidän sivuillenne ohjaavaa linkkiä, siis linkkiänne ko. sivuilla.  Ne ovat useimmiten heikoiten huomioitu elementti yritysten SEO-kilpailussa.

Pelkkä määrä ei ratkaise, sillä Google antaa linkeille erilaiset arvot. Se on myös rankaissut sijoituspudotuksilla yrityksiä, jotka käyttävät teennäisiä menetelmiä linkkien saanniksi (esim. ”linkkifarmit”) hakusijoituksia nostaakseen. Hakemistotkaan eivät keskimäärin saa hyvää linkkiarvoa.

Siksi asiakkaammekin voi auttaa asiassa. Hyvät toimialakohtaiset ja aitojen kumppaniyritysten sivuilta  asiakkaamme sivuille saadut linkit ovat arvokkaita.

Myös linkkisanan sisältö on tärkeä. Yrityksen nimi on yleisin linkin sisältö, mutta tehokkaammin Google-sijoituksianne auttaa etusivunne sijaan suoraan kohdesivulle ohjaava, jonka informaatio sisältää  avainsanan.

Edellisten kappaleiden sanoma yhdessä lauseessa: uudella sivustollanne sisällön, rakenteen, teknisen toteutuksen ja linkitysten on oltava paremmassa kunnossa kuin kilpailijoillanne, jotta voitte sijoittua Googlen hakutuloksissa kilpailijoitanne korkeammalle, kun potentiaalinen asiakas etsii tarjoamaanne palvelua tai tuotetta.

Parasta on, että samat kriteerit palvelevat asiakastanne.

Teidän kannaltanne kyse on tietenkin siitä, saatteko verkkosivuilla lisää myyntiä vai ette. Yhden tai osa-alueen osaaminen eri enää riitä, kilpailu on kiristynyt.


Lisäpalvelu: Liiidimoottorinne jatkoviritys

Liidimoottorinne jatkoviritys

SaaS-palvelussamme WordPress-sivustonne liitetään reaaliaikaiseen SEO-seurantaan, jotta näette säännöllisesti Google-löydettävyytenne kehityksen teille tärkeissä kohdesijainneissa.

Sijainnit ovat oleellisia, sillä Google näyttää tuloksia tiedon hakijan sijainnin mukaan. Suomalainen näkee aivan eri tulokset kuin saksalainen samalla englanninkielisellä tai saksankielisellä hakusanalla.

Valitsemme kanssanne teille tärkeät sijainnit, joiden paikallista löydettävyyttänne seurantaan.

Raportti sisältää kohdemarkkinoidenne Google-ranking -tulokset ja mm. sijoitustenne  kehittymisen, joka kertoo optimoinnin toimenpiteiden tehon.

Jos valitset WordPress Sales Fellow -palvelumme, seuraamme Google-hakusijoitustenne lisäksi kävijämääriänne, kävijöiden käyttäytymistä ja konversiota eli yhteydenottojen tai myynnin toteutumisia Googlen Analyticsilla ja Googlen Search Consolella.

Näillä tiedoilla kehitämme kysyntäänne.

Konversion kehitys jatkuu sivuston julkaisun jälkeen

Sivujenne kävijämäärästä laskettava toteutumien (esim. yhteydenottojen) prosentti on selkeä mittari, joka kertoo työssä onnistumisesta, vaikka kävijämäärä vaihteleekin

Tärkeässä osassa ovat asiakasta aktivoivat sisällön elementit, niin sanotut konversiopisteet ja toteutumien (esim. yhteydenottojen määrän) seuranta.

Kun kertyvästä datasta nähdään, mikä sisältö tai aktivointi toimii ja mikä ei, konversiota voidaan kehittää yhä tuloksellisemmaksi. Tätä työtä kutsutaan konversio-optimoinniksi (CRO).

Työn tulos voi yllättää. Jos sivustolla vierailee esimerkiksi muutama tuhat kävijää kuukaudessa ja konversiota voidaan kasvattaa parikin prosenttia, puhutaan 50-100 uudesta yhteydenotosta, liidistä tai tilauksesta kuukaudessa.


HINNASTO - ylläpito ja -kehityspalvelut

Vaihtoehdot

1. Päivitysylläpito: 98 e/kk

  • Palvelin, jonka nopeus on 3 x tavalliseen web-hotelliin verrattuna, toimittaja kumppanimme Xetnet
  • Automatisoitu sivuston toimivuuden seuranta
  • Manuaaliset ja automatisoidut WP-päivitykset (manuaalinen tarkistus 1xkk varmistaa toimivuuden, tietoturvan, nopeuden ja eheyden)
  • SEO-hakukoneoptimoinnin ranking-kuukausiseuranta kohdemarkkina-alueistanne (1-3 maata/sijaintia) – raportti teille 1 x kk
  • Sisältöjen päivitystukipalvelu (sis. töitä 1 h/kk) ja 24/7-palvelintuki (sis. hintaan)

2. SEO-ylläpito 290 e/kk
Edellinen sisältö ja lisäksi:

  • Laajempi SEO-seuranta (max. 10 maata/sijaintia)
  • Asiantuntijan SEO-analyysi 1 x 2 kk sekä kehitysehdotukset (löydettävyytenne ja kysyntänne kehitys)
  • Sisältöjen päivityspalvelussa (sis. 2 h/kk) töidenne priorisointi
  • Vaihtoehtoisesti tunnit voidaan käyttää SEO-sisältöjen parantamiseen

3. Sales Fellow -ylläpito alk. 590 e/kk

Edellinen sisältö ja lisäksi:

  • SEO-tilanteenne ja kysyntänne jatkuva seuranta ja kehitys
  • Datapohjainen tilannearvio ja kehitysehdotukset esim. 1 x kk, seurantavälineinä myös Google Analytics ja Google Search Console
  • Tarvittavat pientyöt tai ratkaisuehdotukset
  • Nopea tekninen konsultointi ominaisuuksien kehitystarpeissanne (uudet tekniset ominaisuudet, toteutusarvio erikseen)
  • Päivityspalvelun työt sis. hintaan – sopimuksen mukainen määrä

Tarjoamme em. palveluja vain toteuttamiemme sivustojen asiakkaille. Tuen palveluaika: 08 – 16.30. Sisältöjen päivityspalvelun yleinen vasteaika: max. 2 h työt yhden arkivuorokauden kuluessa.
Tukemme aukioloa voidaan laajentaa ja vasteaikaa tarkentaa asiakaskohtaisesti sopimuksessa.


Lisäpalvelu: WordPress-verkkosivujen tietoturvan maksimointi

Palvelu asiakkaille, jotka haluavat mahdollisimman tietoturvallisen ja entistäkin nopeamman WordPress-sivuston.

Tämäkin palvelinratkaisu on kustannustehokas.

WordPress rakennetaan ja toimii eri palvelimella kuin julkinen sivusto. Käytännössä WordPressiin tehtyjen muutosten jälkeen julkiselle alustalle siirretään aina ”staattinen” html-sivuversio, joka toimii kuten tavanomainen verkkosivusto. Näin WordPress säilyy suojatulla palvelimella.

Ratkaisu toimii erinomaisesti tavanomaisille verkkosivuille, mutta ei dynaamisille verkkokaupoille.

Lisäksi julkinen verkkosivusto voidaan näyttää internetissä CDN-palvelun kautta. Tämä nopeuttaa sivuston latautumista ympäri maailmaa. Ratkaisu toimii hyvin kansainvälisesti operoiville yrityksille.

Jos olet teknisesti orientoitunut lukija, sinulle kertonevat lisää seuraavat termit: Docker-palvelin, LSCache-teknologian palvelintason välimuisti ja CloudFlare.

Tämän palvelun alustaksi suosittelemme kumppanimme Xetnetin ratkaisuja


Tulostien kokemus yritysten verkkosivustoista

Kaikilla eri osa-alueiden tekijöillä on vähintään 10 vuoden kokemus erikoisalaltaan ja verkkosivustojen toteutuksista.  Meillä on lisäksi minimissään vuosien yhteistyö takana etäverkoston toimintamallilla.

Saat meiltä  korkealaatuisen toteutuksen ja tuen. Jokainen tekijä kantaa henkilökohtaisesti myös yrittäjävastuuta, joka näkyy asiakkaan onnistumisen tärkeyden ymmärtämisenä.

Tulostien yrittäjä Sami Huhtalan kokemus

1989 – 1995
toimittaja ja viestintäyrittäjä

1995 – 2012
digitaalisen liiketoiminnan yrittäjä, toimitusjohtaja

Mediasignal Communications Oy, toimiala: verkkosivustot, digitaalinen liiketoiminta, konsultointi ja viestintä

Yhtiö aloitti toimintansa, kun kaupallinen Internet-viestintä oli vasta alkanut.

Toimintamme kehittyi verkkosivujen valmistamisesta 1990-luvun loppupuolella ohjelmistovalmistukseen ja vuodesta 2004 alkaen laajojen asiakasjärjestelmiin integroitujen verkkopalvelujen tuottamiseen.

Asiakkaitamme olivat yritykset, mm. HOK Elanto ja muu S-ryhmä (esim. Sokos Hotels), Finlayson, Fiskars, Katepal, Finnpark, Airam, Veikkaus sekä julkisista organisaatioista mm Pirkanmaan Liitto, Pirkanmaan sosiaalipalvelujen kuntayhtymä ja Helsinki EU Office.

Huomioimme kestävän kehityksen vahvasti toiminnassamme. Mediasignal Communicationsista tuli toimialan ensimmäinen yritys, jonka toimistolle WWF antoi Green Office -merkin.

Tein toimitusjohtaja-työ ohella jatkuvaa strategiasuunnittelua, vastasin yhtiön digiviestinnän sisällöistä, suurasiakasmyynnin hankkeista ja sopimussisällöistä sekä kehityshankkeista yhtiön avainasiakkaille.

Siirryin yrittäjyydestä free-uralle omin ehdoin. Yhtiö oli tuolloin tehnyt vuosia positiivista tulosta ja työllisti 11 ammattilaista.

2013 – 2015
konsultti, kouluttaja

2016 – Tulostie, viestintästrategi, yrittäjä

Palasin auttamaan yrityksiä sisältöjen ja digimarkkinoinnin vaikutusten kasvatuksessa, sillä tämä työ motivoi minua eniten.

Keskustelen  mielelläni kanssasi, jos olet kiinnostunut avusta. Nopeiten saat  vastaukset, jos soitat minulle: 050 512 2009.

Voit tietenkin lähettää minulle myös sähköpostia. Lisäksi voit pyytää tarjousta tai yhteydenottoa lomakkeelta:

PYYDÄ YHTEYDENOTTO TAI TARJOUS (sis. takuu)

Takuu – Pagespeed ja SEO + 100%

Jos rakennamme sivustonne kokonaistoteutuksena, annamme teille kaksiosaisen takuun:

  • Sivustonne Pagespeed on pian julkaisun jälkeen vähintään 90/100 (desktop) ja 75/100 (mobiili)
    Voit testata nykyisen nopeutenne Googlen mittarista
  • Tärkeimpien nykyisten avainsanojenne ja fraasienne (10 kpl) Google-sijoitukset (keskiarvo) ovat parantuneet vähintään 100 % kahden kuukauden kuluttua sivuston julkaisusta.

Molemmat arvot mitataan ennen julkaisua ja sen jälkeen. Mikäli lupauksemme ei toteutuisi, sitoudumme korjaamaan tilanteen nopeasti ilman veloitusta tai palautamme 15-30% osan tilaushinnastanne. Myös muita numeerisia tavoitteita voidaan asettaa.

SOITA 050 512 2009 tai JÄTÄ LOMAKKEELLA YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

Näin teemme WordPress-verkkosivut

WordPress-palvelumme perustuu uusimpaan palvelintekniikkaan, yli 20 vuoden kokemukseen avoimen lähdekoodin  sivustojärjestelmistä, satoihin tehtyihin sivustoihin ja nimenomaan tämän kokonaisuuden eri yksityiskohtiin keskittyneiden erikoisosaajien tehokkaaseen tiimityöhön:

  • WP: Rakentamisen päätavoitteet ovat helppokäyttöisyys ja tarpeenne mukaisuus. WordPressin rakentamisessa ja sovittamisessa tarpeenne mukaiseksi ei käytetä WP:n valmisteemojen “automaattirakennustyökaluja”, esim. Diviä (ne hidastavat sivustoa ja vaikeuttavat myöhemmin ylläpitoa)
  • SEO: Autamme teitä valitsemaan avainsanat faktatiedon perusteella (sanasto, jota asiakkaanne todella käyttävät)
  • RAKENNE: Toteutamme SEO-löydettävyyden maksimoivan rakenteen ja navigaation.
  • DESIGN: WordPressin hallitsevan huippugraafikon visuaalinen suunnittelu
  • CRO: Suunnittelemme kanssanne asiakkaanne ostopolun, konversiopisteet ja konversiotoiminnot (”Call to action”)
  • COPY: Kirjoitamme tai tuemme teitä myyntiänne edistävien tekstien tuottamisessa.  Teemme työn optimointi edellä (avainsanaperusteisesti). Se sisältää myös sivujen sisäisen navigaation optimoinnin hakulöydettävyyttä parantamaan.
  • WP: Sivustoa nopeuttavat elementit ja työkalut (kuvien kevennys, välimuistin optimointi) Sisältöpäivitystenne helppous – turhat elementit pois, muokkaus tarpeen mukaiseksi
  • KÄYTTÖOPASTUS

Oletamme em. lähtökohdassa, että teillä on suunnittelun perusasiat tehtynä. Jos näin ei ole, verkkosivuston suunnittelun tulisi alkaa tavoitteesta ja mittareista. Mitä konkreettisia lopputuloksia sivuilla halutaan saavuttaa? Millaisilla liiketoiminnan mittareilla ne arvioidaan?

Asiakkaan tunteminen on tehon edellytys – siksi asiakastutkimus tai asiakkaan osallistaminen tavalla tai toisella on järkevää. Saat meiltä kokenutta tukea kaikkiin myös strategiseen suunnitteluun, josta kerromme myös yrityksen viestintästrategia -kokonaisuudessa.

Pyydä yhteydenotto tai tarjous

Tai soita 050 512 2009

Vastaamme lomakekyselyihin neljän tunnin kuluessa (arkisin kello 8–18). Tarjous sisältää takuun sisältötyön laadusta. Sopimuksessa ei ole irtisanomisaikaa.


”Tulostie sai kasvojentunnistus-teknologiallemme odotuksiamme suuremman medianäkyvyyden, joka lisäsi kysyntäämme selvästi. Arvostamme sitä, että asiaamme keskitytään kunnolla. Yhteistyö toimii hyvin ja on laajenemassa.”

Santtu Harjuhaahto, toimitusjohtaja
Caracom Group Oy

”Tulostien sisällöntuottaja-palvelu on parantanut sisältöjemme laatua ja lisännyt uusien IoT-tuotteidemme medianäkyvyyttä merkittävästi. Työt hoituvat nopeasti, ja laatu pysyy korkeana. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Eero Ojanen, toimitusjohtaja
Lehtovuori Oy

”Olemme saaneet hyviä tuloksia meille merkittävissä medioissa niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin.  Tulostien Sami on aidosti innostunut, kiinnostunut, tavoitteellinen ja säntillinen. En voi muuta kuin suositella!”

Johanna Kyllönen, markkinointipäällikkö
Katepal Oy

”On hienoa, että asioihimme keskitytään kunnolla. Työt sujuvat nopeasti ja kustannustehokkaasti.”

Toni Luopajärvi, toimitusjohtaja
Wiiste Oy

”Kaikki tarvitsemamme ratkaisut. Vihdoinkin tekijät, jotka keskittyvät asiaamme kunnolla. Nopeutta, luotettavuutta ja näkyvyyttä enemmän kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä.”

Reijo Hult, toimitusjohtaja
Lingoneer Oy

”Supersuoritus medianäkyvyyden hankinnassa.”

Matti Väänänen, toimitusjohtaja
Bonne Juomat Oy